Ganam Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Heisann. Eg har mange filer som eg ønskjer å dele med venner(4-5 stk) på Internett. Disse filene er på størrelse rundt 1GB og opp til 12GB. Kva ambefaler dere, for slik fildeling? Brukte Filezilla FTP server, det gikk flott men merket stadig at IPer fra Russland og Kina spammet logg inn. Har sett litt på VPN\FTP\SFTP\SSH. Finnes det noko anna også? Formålene med fildelinga skal vere: - rask og god ytelse på fildeling. - enkelt Eg er ikkje sikker på om eg trenger god sikkerhet, kva slags tilfeller er sikkerheten nødvendig? Endret 15. februar 2011 av Ganam Lenke til kommentar
RaggSokk3n Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Kan jo gå så old school som å kjøre DC++ da Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Er vel ikke problematisk at noen prøver å logge inn fra langtvekkistan. Bare sett opp et ban på IPer utenfor landet. Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Enig med pseudopop. Det jeg gjorde (gjør fremdeles) er å ha en annen port en 21 - jeg har valg en "litt oppe i nummerserien". Etter det har jeg faktisk ikke (bank i bordet) hatt et eneste uønsket påloggingsforsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå