KjellV Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Bare jeg som får flashbacks til Unbreakable her.. creepy :oHehe tenkte på akkurat det samme. :o BTW: Messias har kommet. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Det står ingensteder at gutten faktisk VAR passasjer. "Den lille gutten som overlevde skal være i god form, sier en talsmann for de lokale myndighetene, Salah Ali Ahmed, melder nyhetsbyrået AP." Han bare overlevde. Det gjorde ca. 6 milliarder andre mennesker, men de følte vel at gutten var så kul at det kun var ham de skrev om. Neste gang er det nok meg som kommer i avisen når noen styrter i Bangladesh. Eller Abu-Dabi. Ja. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Bare jeg som får flashbacks til Unbreakable her.. creepy :oHehe tenkte på akkurat det samme. :o BTW: Messias har kommet. Spår Nostradamus! Kanskje en av de innleggene jeg har sett som har vært best tlpasset nicket til fyren som skrev det.... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 går sånne små unger som passasjerer da? eller kanskje moren smuglet ham med på flyet eller noe Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 går sånne små unger som passasjerer da? eller kanskje moren smuglet ham med på flyet eller noe Stappet han i kofferten, eller hive på han hundeklær å hive han inn i bur som står i lasterommet! Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 går sånne små unger som passasjerer da? eller kanskje moren smuglet ham med på flyet eller noe Stappet han i kofferten, eller hive på han hundeklær å hive han inn i bur som står i lasterommet! Hundeklær ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå