Gå til innhold

Canal Digital Bredbånd + WoW

Anbefalte innlegg

Skifta nettopp til CD, og har problemer med castlag. Ingame MS viser rundt 40-50 konstant, men når jeg caster spells er det veldig merkbar delay. Quartz har latency bar, og den viser rundt 200-300ms når jeg caster. Det er ingen andre som bruker linjen.

Noen andre som har samme problem? Lurer på å ta kontakt med dem, men vet ikke hva de kan gjøre.. :x

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det med Canal Digital?

64 bytes from 91.205.184.171: icmp_seq=528 ttl=52 time=19.894 ms

64 bytes from 91.205.184.171: icmp_seq=529 ttl=52 time=20.747 ms

64 bytes from 91.205.184.171: icmp_seq=530 ttl=52 time=26.269 ms

64 bytes from 91.205.184.171: icmp_seq=531 ttl=52 time=892.513 ms

64 bytes from 91.205.184.171: icmp_seq=532 ttl=52 time=19.988 ms

64 bytes from 91.205.184.171: icmp_seq=533 ttl=52 time=32.951 ms

>.<

Lenke til kommentar

Både med nextgentel og med Ventelo.

Hadde problemer med lagspikes til tider tidlig i cata, men det har ordna seg no. Mistenker addons krølla det til.

Om det skjedde nøyaktig etter patch ville eg tatt en nøye gjennomgang av addons du bruker. (Rekner med en hardcore dude som deg gjer det anyway, men kan no vere verdt å nevne uansett).

Eg fikk iallefall litt lagspike problem etter patch, men ordna seg når eg fiksa litt i addons.

Lenke til kommentar

Både med nextgentel og med Ventelo.

Hadde problemer med lagspikes til tider tidlig i cata, men det har ordna seg no. Mistenker addons krølla det til.

Om det skjedde nøyaktig etter patch ville eg tatt en nøye gjennomgang av addons du bruker. (Rekner med en hardcore dude som deg gjer det anyway, men kan no vere verdt å nevne uansett).

Eg fikk iallefall litt lagspike problem etter patch, men ordna seg når eg fiksa litt i addons.

Skifta fra NGT til Canal Digital i går. Hadde ikke noe problemer med castlag med NGT, men merker det voldsomt med CD.

Nzrm, jeg har jo 30 ned og 5 opp og har omtrent samme casting lagg. Tror wow sin oppgitte MS lyger, for til tross for fri og rask linje opplever jeg det samme med NGT

Lyger for sure, for den faktiske delayen er langt høyere. Spesielt kjipt når man er avhengig av å handle reaktivt. Og dps synker. Q_Q

http://www.mmo-champion.com/threads/818615-Multi-Core-Cpu-Architecture-and-WoW-Lag-and-Graphical-tweaks...Guide

Kanskje noe av det der hjelper.

Kan jo hende det er noe med CD linjer, dunno.

Kan ikke gjøre noe med det der siden jeg ikke kjører windows. :x Derfor jeg lurer på om flere som har CD har samme problem, men det virker jo som det gjelder flere ISP'er. Ringer dem i morra, og hvis vi ikke finner en løsning skifter jeg igjen. :p

Lenke til kommentar

Jeg hadde samme problem med Canal Digital, de gav bredbånd via coax-kabel (samme som TV) og det er en ganske utdatert teknologi som fungerer veldig dårlig hvis du har langt strekk til sentralen.

Løsningen ble ADSL i tillegg fra Ventelo til wow, det var grådig digg å få byttet ut Coax-linjen med stabil adsl-linje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...