Nåla-i-veggen Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hei Jeg har i "alle år" vært medlem av Coop, og får 30 øre kjøpeutbytte per liter hos Esso og Statoil. Har nettopp skaffet meg 365privat kredittkort, som gir 3.65% cashback blant annet på bensin. Noen som vet om det er mulig å kombinere disse rabattene? Med literpris på 13 kroner så blir det i så fall en rabatt på 77 øre per liter... Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Det er dessverre ikke mulig. Det er sperret for kombinasjonen coop-kort og kredittkort. Du kan eventuelt se på NAF sitt kredittkort hvis du ønsker de summene med rabatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Eneste kombinasjon jeg har fått til er trumf-kort (uten VISA) + bensinkredittkort på Shell, gir 30 øre (trumf) + 4 % (CrescoCar) Lenke til kommentar
Loko Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Er du naf medlem kan du få naf bonus på 30 øre på statoil pluss 4 prosent på NAF kredittkort gjennom dnbnor hos alle andre Endret 17. februar 2011 av Loko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå