St. Anders Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Får feilmelding når jeg prøver og gå inn på mobil.amobil.no: Internal Error An internal error has occurred. Please try again later. Har også ikke kommet nye artikler på mobil.hardware.no siden fredag, er dette kjente feil for dere? Lenke til kommentar
newnick Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Får feilmelding når jeg prøver og gå inn på mobil.amobil.no: Internal Error An internal error has occurred. Please try again later. Har også ikke kommet nye artikler på mobil.hardware.no siden fredag, er dette kjente feil for dere? Og jeg får ikke valgt fullversjon når jeg går inn med Desire HD. Mobilversjonen er en vits, så jeg ønsker full versjon! Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Ser at de er byttet fra mobil.amobil.no og mobil.hardware.no til m.amobil.no og m.hardware.no, er dette informert om? Kan heller ikke velge "Gå til fullversjon" uten og legge iPhoneen i liggende, men da blir jeg sendt til "www." Foran så tilbake til "m.", så funksjonen virker ikke. Edit: Ser at jeg hadde flere valg på mobil.hardware.no en på m.hardware.no, selv om siden visuelt ser bedre ut på m.amobil og m.hardware.no Hadde det vært mulig og få link til forumet under artiklene slik som det er på fullversjonene, samt se flere artikkler eks en klikk for flere artikkler, så en ikke er begrenset til siste 10 saker? Endret 16. februar 2011 av St. Anders Lenke til kommentar
mads Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ser at de er byttet fra mobil.amobil.no og mobil.hardware.no til m.amobil.no og m.hardware.no, er dette informert om? Kan heller ikke velge "Gå til fullversjon" uten og legge iPhoneen i liggende, men da blir jeg sendt til "www." Foran så tilbake til "m.", så funksjonen virker ikke. Edit: Ser at jeg hadde flere valg på mobil.hardware.no en på m.hardware.no, selv om siden visuelt ser bedre ut på m.amobil og m.hardware.no Hadde det vært mulig og få link til forumet under artiklene slik som det er på fullversjonene, samt se flere artikkler eks en klikk for flere artikkler, så en ikke er begrenset til siste 10 saker? Har fikset linken til fullversjonen nå :-) Det vil etter hvert komme flere lenker til forum, tester osv. Det vil også bli mulig å få med seg flere saker. Redaksjonen kommer tilbake med artikkel når ting nærmer seg. Mvh, Mads Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Takk for svar. Er ellers en veldig fornøyd bruker av Mediehuset Tek. Lenke til kommentar
newnick Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Linken fungerer nå, men når jeg prøver å gå inn i en artikkel fra fullversjonen, blir jeg kastet tilbake til mobilversjonen, så det er rimelig ubrukelig slik det er... Lenke til kommentar
mads Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Ah, beklager. Nå skal den kun redirecte fra forside :-) Lenke til kommentar
newnick Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Nå fungerer det slik du sikkert har tenkt det skal fungere Men kravstor som jeg er, så ønsker jeg meg en funksjon som lar meg velge fullversjonen for ettertid, slik at jeg slipper å først gå innom mobilversjonen. Lenke til kommentar
mads Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Nå fungerer det slik du sikkert har tenkt det skal fungere Men kravstor som jeg er, så ønsker jeg meg en funksjon som lar meg velge fullversjonen for ettertid, slik at jeg slipper å først gå innom mobilversjonen. Hei, du kan løse dette enkelt ved å legge til "?noMobile=1" på slutten av urlen, f.eks.: http://www.hardware.no/?noMobile=1 :-) Mvh, Mads Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå