Hedonism Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg vurderer å gå over til OneCall sin Full Pakke og lurer på et par ting om løsningen deres for tvilling- og trillingsimkort som jeg håper noen her kan svare på; - Vil bruk av de 1000 inkluderte ringeminuttene/sms/mms/datamengde i mnd regnes mot tvilling- og trillingsimkortet, slik at bruk av alle disse tjenestene ikk vil koste ekstra? Har i dag Chess Sjakk Matt hvor jeg ikke får ha fri bruk av data på tvillingsim'en slik som på hovedsimkortet. - Vil mitt mobilnummer dukke opp dersom jeg sender sms fra tvilling- eller trillingkortet? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Lurer på det samme. Skal ha ett SIM-kort i telefonen og et i Galaxy Taben med samme vilkår på bruk/pris. Altså har man 500 MB data til disp. så burde det være ett fett om man bruker 200 MB på det ene SIM-kortet og 300 MB på det andre. Det virker som er så vanskelig å få til? Hvorfor? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg har fått svar på dette fra OneCall sin kundeservice og trafikken teller mot begge kortene. Så det blir samme hvilket sim-kort du bruker data på, begge vil telle mot de 500 mb du tilgjenglig dersom du har Folkepakken. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Takk for svar. Vurderte å ta kontakt med de selv Edit: Vet du om det bare gjelder folkepakken eller alle abb.? Endret 22. februar 2011 av Ninjahamster Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 De svarte at de ikke skiller mellom priser eller rabatter mellom tvilling/trilling-kort, så det skal gjelde alle abonnement der du kan få denne tjenesten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå