vesletun Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) hva er forskjelden på di kablene clasohlson.no selger,så noe for 149kr for 25m passer disse til min forsterker Endret 16. februar 2011 av vesletun Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 hva er forskjelden på di kablene clasohlson.no selger,så noe for 149kr for 25m passer disse hva ska jeg kjøpe til surrond forsterkeren min Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Høyttalerkabler = kobbertråd innpakket i plast. Du skal ha 25 meter av slike kabler, slik du har presisert selv. Jo tykkere de er, jo bedre, men det er også unødvendig å ha ekstremt tykke. 1,5mm eller 2,5mm duger plenty. De på clas er kjempefine. De andre du har funnet er sikkert kjempefine de også, og rimeligere. Da foreslår jeg at du bare kjøper dem. Og en ting, jeg har lest tråden nå og vil bare bekrefte en liten ting: JA VI HAR SETT DEN MANUALEN TIL FORSTERKEREN DIN NÅ. VI HAR ALLE SETT DEN. DU TRENGER IKKE Å LINKE DEN IGJEN. Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Høyttalerkabler = kobbertråd innpakket i plast. Du skal ha 25 meter av slike kabler, slik du har presisert selv. Jo tykkere de er, jo bedre, men det er også unødvendig å ha ekstremt tykke. 1,5mm eller 2,5mm duger plenty. De på clas er kjempefine. De andre du har funnet er sikkert kjempefine de også, og rimeligere. Da foreslår jeg at du bare kjøper dem. Og en ting, jeg har lest tråden nå og vil bare bekrefte en liten ting: JA VI HAR SETT DEN MANUALEN TIL FORSTERKEREN DIN NÅ. VI HAR ALLE SETT DEN. DU TRENGER IKKE Å LINKE DEN IGJEN. ok skal ikke linke den noe mere.Takker for svaret Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Men altså....alle høyttalerkabler fungerer til ditt bruk. De overfører lyden ifra forsterkeren til høyttalerne dine. Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 nå tror jeg at jeg har alt jeg lurte på nå er det bare hvente på at lønna skal kome på kontoen så jeg får handlet takker for alle svar Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Det er bare høytalere - for å si det enkelt. Forsterkeren sender ut signaler, og høytaleren påvirkes av signalet. Det er helt rent uforstyrret signal, så det vil fungere med alle høytalere. Det vil nok fungere helt ok på din receiver, men technics sine receivere var desverre ikke det råeste på markedet sammenlignet med de gamle forsterkerne. --- Men om den funker med frontene du har i dag så vil nok en av disse centerne fungere utmerket. har nå bestilt meg di kablene du anbefalte så da er det bare cenerhøyttaleren som skal i hus . Så er det bare å begyne så sette anleget i sammen og slape av med god en film. Når den tid kommer Endret 17. februar 2011 av vesletun Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) kjøper meg en Andersson senterhøyttaler,har høyttaler lednig,hvordan kobler på disse,må jeg kjøpe meg banan plugger. Endret 17. februar 2011 av vesletun Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Du må fjerne isolasjonen fra tuppen av kabelen, ca en cm. Og så skrur du ut skruene på terminalene nok til at du kan tre kabelen gjennom og stramme. Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) da hvet jeg det også takker for ei fin og nyttig side da er det bare å handle har fåt all den hjelpen jeg trenger her så atter en gang takk for hjelpen Endret 17. februar 2011 av vesletun Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 kunne du linket til brukermanualen til forsterkeren din? kunne ikke dy meg... Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) brukermanual til min forsterker TECHNOCS SA-AX710 klikk på bilde for å se støre brukermanual Endret 18. februar 2011 av vesletun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå