Gå til innhold

Microfon på laptoppen virker ikkje


Anbefalte innlegg

Hei eg trenger hjelp for mic'en på laptopen min virker plutselig ikkje. Den fungerte før når eg brukte den gjennom skype og slikt, for ei stund sio lasta eg ner realtek drivere, og har egentlig ikkje brukt skype etter det, men eg fjernet denne, og det var ikkje feilen. Veit ikkje heilt kva som kan vera gale, er da nokon som har råd. Trenger veldig microfonen på laptopen til å virke. Har vore inne på kontroll pannel og sjekka inspilling og microfonen er ikkje satt på "demp" eller noko. Prøvde innspilling mekanismen til windows på tilbehør, men virket ikkje der heller. Nokon som har råd

 

mvh

 

fortvila person

 

Har ein Acer aspire 5738 vist der er til noko hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei eg trenger hjelp for mic'en på laptopen min virker plutselig ikkje. Den fungerte før når eg brukte den gjennom skype og slikt, for ei stund sio lasta eg ner realtek drivere, og har egentlig ikkje brukt skype etter det, men eg fjernet denne, og det var ikkje feilen. Veit ikkje heilt kva som kan vera gale, er da nokon som har råd. Trenger veldig microfonen på laptopen til å virke. Har vore inne på kontroll pannel og sjekka inspilling og microfonen er ikkje satt på "demp" eller noko. Prøvde innspilling mekanismen til windows på tilbehør, men virket ikkje der heller. Nokon som har råd

 

mvh

 

fortvila person

 

Har ein Acer aspire 5738 vist der er til noko hjelp

 

Eg har fått litt lyd på microfonen, men når eg tar opp innspilling og skriker inn i microfonen kommer det såvid lyd inn på opptakket

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...