Gå til innhold

Er denne mye for pengene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, det er ikke en SUPERCOMPUTER for å si det sånn, men den burde klare det mer enn godt nok :) i følge kommentarene på komplett kjører en av kjøperne cod og bfbc2 på full settings uten lagg! :thumbup:

dæsken, gleder meg som en unge. Håper eg får bestilt den fortest mulig. Har en 5år gammel pc som klarer ingenting, så blir godt med en ny data:) :thumbup:

takker for svar !:)

Lenke til kommentar

Altså, brukeranmeldelsene på komplett skal man ta med en gedigen klype salt. 90% vet tilsynelatende ikke hva de snakker om. BFBC2 kjører jeg på high med en avg fps på 70-80. Dette er med et Gtx570 og en i7 950. At du kan spille det du nevner er det ingen tvil om, men om du kan ta alt på maks gjenstår å se. Dette kommer selvfølgelig også an på hvilken oppløsning du akter å kjøre spillene i.

Men til spørsmålet; JA, det er mye maskin for pengene og du vil nok uansett bli fornøyd :)

Lenke til kommentar

Altså, brukeranmeldelsene på komplett skal man ta med en gedigen klype salt. 90% vet tilsynelatende ikke hva de snakker om. BFBC2 kjører jeg på high med en avg fps på 70-80. Dette er med et Gtx570 og en i7 950. At du kan spille det du nevner er det ingen tvil om, men om du kan ta alt på maks gjenstår å se. Dette kommer selvfølgelig også an på hvilken oppløsning du akter å kjøre spillene i.

Men til spørsmålet; JA, det er mye maskin for pengene og du vil nok uansett bli fornøyd :)

Takker for inspill Komakino!

Får vell bare justere litt forsiktig så det blir litt mer behagelig muligens :)

Lenke til kommentar

Tror nok BFBC2 vil funke fint på den pc'en ja.

Selv kjører jeg det spillet på 1080X1920 og oppnår stabilt ca 60 fps. Jeg har HD 5850 som er hakket hvassere enn 6850. Som CPU har jeg Q9400 som (originalt) er klokket en del lavere enn den du får i det oppsettet.

Jeg har klokker opp noe, men det er strengt tatt ikke nødvendig for å få spillet til å flyte.

Lykke til.

Q

Lenke til kommentar

Tror nok BFBC2 vil funke fint på den pc'en ja.

Selv kjører jeg det spillet på 1080X1920 og oppnår stabilt ca 60 fps. Jeg har HD 5850 som er hakket hvassere enn 6850. Som CPU har jeg Q9400 som (originalt) er klokket en del lavere enn den du får i det oppsettet.

Jeg har klokker opp noe, men det er strengt tatt ikke nødvendig for å få spillet til å flyte.

Lykke til.

Q

Sant du spiller online? er litt "tungere" å drive i multiplayer :) bare lurte.

Ser ut som eg har den innen fredag, så kommer tilbake til posten da. :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja jeg spiller stort sett bare online, så oppsettet bør holde fint.

Jeg har DDR2 minne så der burde du også ha et fortrinn.

Det at jeg kjører fra SSD tviler jeg på har noen betydelig innvirkning ingame.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ja jeg spiller stort sett bare online, så oppsettet bør holde fint.

Jeg har DDR2 minne så der burde du også ha et fortrinn.

Det at jeg kjører fra SSD tviler jeg på har noen betydelig innvirkning ingame.

Hei igjen!

Etter å ha fått testet ut kraftpakka er eg storfornøyd!

Pcen har en fin tempratur når man spiller samt bråker veldig lite.

Når det kommer til kor mye den yter er dette ingenting å klage på, tar Starcraft 2 på fult, perfekt oppløsning samt full anti AA eller noe i den duren. Kjører da på max settings med 60fps. Når det kommer tilbake til bfbc må eg sei du har bommet litt der. kjører utrulig fint, alt på fullt, fin oppløsning samt anti AA står på de høgeste.. Altså pcen tar alt på fullt med en fps på ca 60fps.(av alt de man kan skru opp) samtidig som msn, skype, email, facebook etc står i bakgrunnen.

Tar alle spill til dags dato på fullt med settings, er storfornøyd med kjøpet, trudde eg ikkje kunne få noe så kraftig for det pris-segmentet. God levering også, så anbefalest på det sterkeste!

Takker for innspill før i tråden! :)

Lenke til kommentar

I BC2 har oppløsningen ALT å si :!: Kan garantere at du ikke greier å kjøre BC2 med alt på fullt og 1920x1200 :tease:

edit: du greier jo å kjøre det men hvis du sier at du har 60fps lyver du :roll:

hei igjen, ja endret litt på oppløsning, har ikke vert så opptatt av den menmen.. På den høgste oppløsningen 1920.1080 (bruker en 32" tv skjerm altså). fekk eg rundt 40fps i den duren. Men alikavell veldig fornøyd. Ble litt bedre å spille på 1920.1080(spillet var tydlig mer realistisk, men egentlig var det godt spillbart på det eg hadde :)

Men hadde alt på fullt og 1920.1080 og det var fint spillbart.Men som sagt var fpsen ikke på sitt beste. ble 30-45.. sorry for at eg ikke la inn oppløsninga :) Har litt lavere oppløsning no så eg har 60fps'en. Og temmelig fin kvalitet... Spillet er jo fantastisk :3

Endret av Aleks94
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...