imEspen Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Heisann. Har satt opp en HTPC som kjører Windows 7 Media Center, men har problemer med codecen. Bruker Haali og når jeg spiller av .mkv så blir bildet dårlig, mens i VLC fungerer .mkv helt fint. Lagt ved et bilde så dere kan se hva jeg mener. Endret 14. februar 2011 av imEspen Lenke til kommentar
RaggSokk3n Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Haali i seg selv pleier å funke fint men om du bruker det sammen med windows sine programmer (MC/MP) kan det være problemet, om du avinstallerer Haali og kjører inn i gjen K-Lite codec pakken og bruker den sammen med Mediaportal for eksempel burde du oppnå bra resultater samt at det burde fungere med Windows sine mediacenter kontroller ganske så knirkefritt MKV i seg selv har en del problemer så å bruke Windows sine programmer som allerede har problemer med AVI er ikke det mest taktiske.. Edit: Håper dette funket for deg, si i fra om ikke Endret 15. februar 2011 av RaggSokk3n- Lenke til kommentar
imEspen Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Nei, samme resultat som tidligere. Men dette har bare skjedd på en av mkv-filene, så jeg tror ikke jeg gidder å bruke mer tid på dette. Takk for svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå