En_annen Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Vi har musikk på skoln. Vi begynte med det for et halvt år siden, og det blir ganske høyt. Noen ganger gjør det ondt, men ikke hele tia når vi spille. Jeg har tenkt å kjøpe ørepropper eller lignene, men jeg lurte på om hørselen min er mye skadet fra før? og hvordan vet jeg om den er det? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hørselstest hos legen. Propper er en god ide. Det er mang en trommis der ute med tinnitus, og tinnitus er uhorvelig plagsomt. Blir du hørselshemmet eller får tinnitus er det nok dessverre ingen løsning på problemet. Husker jeg fikk øresus (type: IIIIIIIIIIIIIIIII) i 2 dager etter en Public Enemy konsert. Det var mildt sagt skummelt. Heldigvis forsvant den. Jeg fikk også nedsatt hørsel på høyre øre etter noe terrorisering av pipelyder av varierende hertz (lydkrig med mobiler på vgs) Hører fortsatt litt dårligere på det ifølge forsvarets hørselstester, men ikke nevneverdig heldigvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå