mehh Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Reiser til USA om ikke så alt for lang tid og vurderer sterkt å kjøpe en Ipad. Jeg har hørt mye forksjellig om opperatør lås osv.. Det jeg lurer på er om jeg risikerer noen problemer med den hvis jeg kjøper den uten 3g, for da blir den som en vanlig datamaskin (?) Jeg er klar over det med Itunes\appstore, men det er vell bare og oppgi at jeg bor i USA? Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg har hatt en iPad 3G siden april/mai 2010 som jeg kjøpte i USA. har ikke hatt noe som helst problem.. Lenke til kommentar
mehh Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Høres bra ut. Har du lage en amerikansk Itunes konto da? Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 vet du hva, det er jeg faktisk ikke sikker på!! er så lenge siden jeg gjorde det. har ihvertfall iOS 4.0.2? og alt er på norsk, så jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
mehh Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Høres bra ut, satser på at det går greit da Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 det skal ikke være noe problem i det hele tatt.. ikke ut i fra det jeg husker.. men nå har jeg ikke brukt padden på aldri så lenge! vurderer å selge den Lenke til kommentar
Zamzo Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Jeg var på Hawaii i juleferie og da kjøpte vi 3 iPad'er med 3G pga. den lave prisen. Alt er på norsk, tastaturet har Æ-Ø-Å og valutaen i Appstore er kroner. Bare å kjøre på, det er halv pris av Norge, var i alle fall det i romjulen Endret 14. februar 2011 av Zamzo Lenke til kommentar
mehh Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Noen som vet ca. prisen på Ipad fra butikk i USA nå? tenker på 32gb. Støtter laderen norske kontakter eller må jeg kjøpe ekstra utstyr? Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 ligger vel på 599USD for wifi og 799USD for 3G+Wifi. (32GB) i hvert fall da jeg var i Canada for to-tre uker siden Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Det er dog verdt å tenke på at når du kjøper i utlandet så mister du den særdeles gode norske reklamasjonsretten - og evt. garanti blir fryktelig tungvindt å bruke da det er godt mulig du må sende den hele veien tilbake til USA for å få den reparert om noe skjer. (noen leverandører er mindre striks på sånt, men det er slik med flesteparten når det er snakk om produkter fra forskjellige regioner). Det er billigere ja, men 5 års reklamasjonsrett er også verdt en del i seg selv. Verdt å ha i tankene ihvertfall. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå