AnonymDiskusjon Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 hallo! jeg er en jente på 20 med type på 28, og jeg skal få regulering snart... ja, i en alder av 20. skal ha reggis nede, da, så da syns det ikke sååå veldig når jeg snakker. hva hadde dere gutter gjort om om dama dere hgadde fått regulering, hadde dere gjort det slutt med henne, eller likt henne mindre... 1 Lenke til kommentar
nO0_o Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg hadde ikke gjort noen av delene. Er bare å respektere at folk forandrer seg, og hvis man slår opp pga. det, synes jeg det blir rart. 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Personlig hadde det ikke brydd meg i det heletatt om dama hadde fått regulering for en periode. Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg har regulering, oppe og nede, og har hatt kjæreste for det. Nå er jeg bare 15, så jeg vet ikke hvordan det er for eldre, men jeg tror ikke han kommer til å bry seg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Hvordan er det å kysse med en med regulering da? Hmm... TS. Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det vil du finne ut:) Lenke til kommentar
meg9907 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg rekner med han liker deg for den du er, og vil nok knapt tenke på at du har regulering Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Ender jo opp med et bedre gebiss når du nå først er ferdig, så ville jo vært teit å droppe deg nå nå som du tar enda et steg opp.. ^^ 2 Lenke til kommentar
KongKebab Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Reggisen hadde jeg ikke brydd meg stort om. Usikkerheten og fjortissmentaliteten du vifter rundt med pga reggisen derimot.... 8 Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Enig med KongKebab. Og hvor ofte sleiker han på tennene dine når dere kysser, egentlig? Hvis dere kysser normalt kommer ingen av dere til å merke det. 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 bare husk på at : Ellers så tror jeg han vil bry seg lite frøken 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Hahaha uff da. Jeg vet hvordan jeg skal suge, så der er det ingen problem, men takk for infoen likevel. hehe. Faen til reggis altså... hardt liv folkens, hardt liv... : P TS. 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Haha, lo godt når jeg leste denne tråden. Ingen med noe som helst form for vett i skallen, vil slå opp med dama bare pga hu får seg regulering. Og skulle han gjøre det så er det en fin måte å sile ut taperene i samfunnet. 2 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg hadde nok slått an med noen dårlige togvitser som jeg hadde ledd av senere fordi de er så dårlige. Men slå opp? Hell no! 1 Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Han slår nok opp. Samme hvis du kjøper deg en ny genser eller klipper håret. Du er doomed! 1 Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Dette er nok et ondt komplott av tannlegen din for å skille dere to så han kan ha deg for seg selv. Alle HATER jo trossalt jenter med regulering.. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Du sr bare 10 år yngre ut, ikke noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå