Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hårfjerning med laser

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som har erfaringer når det kommer til permanent fjerning av hår ved hjelp av laser?

Er en mann i 20-årene og har en del hårvekst på skuldrer, som også kryper sakte nedover overarmene med lange mørke hår, nakke og rygg. Det er ikke heldekkende hårvekst.

På ryggen ser det ut som små kolonier med hår, relativt tynn vekst - men nok til at de synes godt. Disse små koloniene er spredt rundt om kring på ryggen. På skuldrene er det heller ikke jevnt, mer på den ene enn den andre.

Dette er for meg veldig plagsomt å gå rundt med, spesielt på sommeren. Jeg synes selv det ikke ser noe delikat ut, og vet også at storparten av folk rundt meg synes dette. Har fått noen få kommentarer på det de gangene jeg har vært uopmerksom og det har kommet til offentlig skue.

Jeg har prøvd å shave det bort, samt voks (hjemmevoksing, ikke profesjonelt hos salonger). Ingen av de metodene fungerer for meg da jeg ender opp med inngrodde hår og kviser i de områdene. Noe som jeg synes er like hemmende som hårveksten.

Har noen tips til noe jeg kan gjøre annerledes, eventuelt erfaringer med laserfjerning??

Orker ikke enda en sommer der tskjorten forblir værende på...

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg jobber som kosmetisk sykepleier ved www.totalbodylaser.no vi kan hjelpe deg med ditt hårproblem.

Ved å velge en diodelaser skal du være sikker på at du får den beste og tryggeste behandlingen for å fjerne hår. Du må regne med ca 4 behandlinger med ca 6-8 uker mellomrom før du vil være fornøyd. Du skal allerede etter en behandling merke noe forskjell som at det er mindre hårvekst, vokser saktere etc.

Om det ikke er snakk om hår over hele ryggen din vil ikke kostnaden bli så stor som ved å behandle hele ryggen.

Om du ikke har allerede prøvd dette så håper jeg mitt svar var til litt hjelp.

Mvh

Rebecca

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...