Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup XXII

Kvalheimaren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

stiank204, når har du tid å spele? Ser det er lenge siden siste du var innom diskusjon. Så sei ifrå når du logga deg på å ser dette.

er med i dag

ok, bare gje meg et klokkeslett, så spela vi då :)

fortest mulig. bare legg meg til

bare møt meg i mitt land...

Lenke til kommentar

Spilt mot kvalheimaren (husker ikkje kossen det skrives).. over til sak jeg tapte som det grein etter, han rundspilte meg over alt. jeg fikk heldigvis et trøstemål med meireles. etter han utlignet til 6-1 bare skrudde jeg av. er dorlig taper. takk for kampene du vant.

Lenke til kommentar

Christiaan922 0 - 0 Sprolauk

Sprolauk 2 - 0 Christiaan922

Helvete. Skulle aldri ha latt deg score det første målet i den andre kampen. :p Men velfortjent seier. Takk for kampene. :new_woot:

Fytti katta for et sjansesløseri. I den første kampen har jeg 10 skudd på mål mot dine 0. I den andre kampen har jeg sikkert dobbelt så mye :p

Et mirakel at jeg ikke vinner begge kampene!!

Takk for kampene;)

Endret av Mata-
Lenke til kommentar

Hehe jeg hadde hjertet oppi halsen en god del ganger der. Men noen sjanser hadde jeg da vel. :whistle: Men jeg var like god på å sløse de få sjansene jeg fikk som du var, så det var ikke av noen betydning. :p

Ja, du hadde en susende avslutning i treverket, men det var vel det. Statistikken etter kampen så nemlig at du hadde 0 skudd på mål :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...