Christiαno Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Nja, jo. Har vel egentlig det. Si et tidspunkt vi kan spille på? Var visst ikke så lett det her. :!: Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 stiank204, når har du tid å spele? Ser det er lenge siden siste du var innom diskusjon. Så sei ifrå når du logga deg på å ser dette. er med i dag ok, bare gje meg et klokkeslett, så spela vi då fortest mulig. bare legg meg til bare møt meg i mitt land... Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Nja, jo. Har vel egentlig det. Si et tidspunkt vi kan spille på? Var visst ikke så lett det her. :!: Møtes i mitt land nå? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Okay. "Sprolauk" er fortsatt PSNen din? Du har ikke vært pålogget på 26 dager. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Okay. "Sprolauk" er fortsatt PSNen din? Du har ikke vært pålogget på 26 dager. Nei, bruker den egentlig sjelden, kun til FIFA, men nå glemte jeg å bytte, så da heter jeg awzoome Har invitert deg! Lenke til kommentar
stian204 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Spilt mot kvalheimaren (husker ikkje kossen det skrives).. over til sak jeg tapte som det grein etter, han rundspilte meg over alt. jeg fikk heldigvis et trøstemål med meireles. etter han utlignet til 6-1 bare skrudde jeg av. er dorlig taper. takk for kampene du vant. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) 4-0 og 6-1 til meg mot stian204 ps: stiank quitter i andre kampen etter å skoret sjølvmål og han fekk også rødt kort på carra i andre kampen Endret 8. mars 2011 av Kvalheimaren Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 ps: stiank quitter i andre kampen etter å skoret sjølvmål og han fekk også rødt kort på carra i andre kampen hahahah, standard stian Lenke til kommentar
stian204 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 ps: stiank quitter i andre kampen etter å skoret sjølvmål og han fekk også rødt kort på carra i andre kampen hahahah, standard stian hahahah Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Christiaan922 0 - 0 Sprolauk Sprolauk 2 - 0 Christiaan922 Helvete. Skulle aldri ha latt deg score det første målet i den andre kampen. Men velfortjent seier. Takk for kampene. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Christiaan922 0 - 0 Sprolauk Sprolauk 2 - 0 Christiaan922 Helvete. Skulle aldri ha latt deg score det første målet i den andre kampen. Men velfortjent seier. Takk for kampene. Fytti katta for et sjansesløseri. I den første kampen har jeg 10 skudd på mål mot dine 0. I den andre kampen har jeg sikkert dobbelt så mye Et mirakel at jeg ikke vinner begge kampene!! Takk for kampene;) Endret 8. mars 2011 av Mata- Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hehe jeg hadde hjertet oppi halsen en god del ganger der. Men noen sjanser hadde jeg da vel. Men jeg var like god på å sløse de få sjansene jeg fikk som du var, så det var ikke av noen betydning. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hehe jeg hadde hjertet oppi halsen en god del ganger der. Men noen sjanser hadde jeg da vel. Men jeg var like god på å sløse de få sjansene jeg fikk som du var, så det var ikke av noen betydning. Ja, du hadde en susende avslutning i treverket, men det var vel det. Statistikken etter kampen så nemlig at du hadde 0 skudd på mål Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2011 no er det bare 3 daga til gruppespel fristen går ut! Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Noen i gruppe A som kan spile om 30-40min? eller etter 16.30? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg er med senere i dag. Når kan du? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Er klar om 2min om du fortsatt er her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå