Celso Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 noen i gruppe A som er klar til noen matcher? Jeg er klar etter at United har slått Liverpool i hvert fall. Om det skjer er motivasjonen for FIFA lik null og jeg er KANSKJE klar på mandag. 4 Lenke til kommentar
Celso Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 er hos kriss forresten, så spiller kampene fra hans ps3 om det går fint? har lagt deg til! Lenke til kommentar
Celso Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Vant 2-0 og 5-1 mot klevis. Var vel ganske enveiskjøring om jeg må si det selv En ting, hvor mange sjanser skal Carroll ha før han klarer å putte? Tidenes sjansesløsing i kamp 1 og store deler av kamp 2. Takk for kampene. Lenke til kommentar
Celso Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) noen i gruppe A som er klar til noen matcher? Jeg er klar etter at United har slått Liverpool i hvert fall. Bare å fyre på ps3'en, Latias. Endret 6. mars 2011 av EspenTegenigi 1 Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 stiank204, når har du tid å spele? Ser det er lenge siden siste du var innom diskusjon. Så sei ifrå når du logga deg på å ser dette. Lenke til kommentar
Celso Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 er klar til å game litt i dag gruppe A! Lenke til kommentar
stian204 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 stiank204, når har du tid å spele? Ser det er lenge siden siste du var innom diskusjon. Så sei ifrå når du logga deg på å ser dette. er med i dag Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg lever i beste velgående. Jeg ser at jeg er for sein...igjen. Du har logga av. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg lever i beste velgående. Jeg ser at jeg er for sein...igjen. Du har logga av. Spille om en liten time? Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 stiank204, når har du tid å spele? Ser det er lenge siden siste du var innom diskusjon. Så sei ifrå når du logga deg på å ser dette. er med i dag ok, bare gje meg et klokkeslett, så spela vi då Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Den er grei. Kunne du spille eller? Lenke til kommentar
stian204 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 stiank204, når har du tid å spele? Ser det er lenge siden siste du var innom diskusjon. Så sei ifrå når du logga deg på å ser dette. er med i dag ok, bare gje meg et klokkeslett, så spela vi då fortest mulig. bare legg meg til Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Den er grei. Kunne du spille eller? Spiste middag. Kommer du på nå? Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Kommer på straks, er bare nødt til å fikse noe først. Har du god tid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå