Latias Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Group A, spille i dag? Lenke til kommentar
RippleTool Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Ja, da var det bare jeg og Cryflopp igjen i gruppe B.. Når kan du? Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Gruppe D, noen av dere som kan spille nå? Edt: Siden begge de andre i gruppen min har Milan velger jeg Arsenal Endret 28. februar 2011 av Mata- Lenke til kommentar
RippleTool Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 idag , nå ? Ja, skrur på playstation i dette sekund;) Lampard89 Lenke til kommentar
Celso Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 jeg er på ferie og kan spille på lørdag, alle i gruppe a!!!! Lenke til kommentar
RippleTool Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Når jeg skal invitere folk får jeg ikke til å velge privat økt... Kommer bare random folk inn og elger lag.. Noen tips? Lenke til kommentar
RippleTool Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 2 x 2-1 til meg mot Cryflopp. Scorte bare flaksemål og på en billig straffe.. Men, fortsatt ikke ufortjent. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Gruppe D, noen av dere som kan spille nå? Edt: Siden begge de andre i gruppen min har Milan velger jeg Arsenal Vi er aldri online på samme tidspunkt tydeligvis. Men jeg har også Arsenal. Jeg er forresten tilgjengelig alle kveldene fram til helga, bare å logge på når du har tid. Det gjelder deg også, Jørgen. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Gruppe D, noen av dere som kan spille nå? Edt: Siden begge de andre i gruppen min har Milan velger jeg Arsenal Vi er aldri online på samme tidspunkt tydeligvis. Men jeg har også Arsenal. Jeg er forresten tilgjengelig alle kveldene fram til helga, bare å logge på når du har tid. Det gjelder deg også, Jørgen. Aha, da leste jeg kanskje feil på lista da. Mulig jeg bytter til Milan isteden da. Men angående dager så jobber jeg hver eneste kveld denne uken så har kun mulighet frem til 19 i ukedagene + hele helgen. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Kan også på ettermiddagen tirsdag og onsdag. Eller nå om du føler for det. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Kan nå, hvis en av dere kan (Sporlauk og Christian) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Legger denne i mine innlegg slik at eg får fulgt med når neste cup starter Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Du får sikkert være med nå også, tror det bare er to stykker med i den ene gruppen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Har ikke mulighet nå med det samme så kan like gjerne vente til neste cup Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Noen fra gruppe A som kan spille i dag? Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Christiaan922 og Jørgen, noen av dere som kan spille nå eller fram til 6-7? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Noen fra gruppe A som kan spille i dag? Eg kan spille idag. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Nå starter hopprennet snart, kan si ifra her om jeg får tid igjen seinere i kveld. Blir vel tilfelle i 19-20 tia og seinere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå