Celso Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 jeg er klar nå Bra! Jeg venter... Cryflopp - sprolauk 1-0 0-2 Når er du klar for finale Espen? Vært på skitur i hele helgen! Klar for finale i hele dag hvertfall Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 jeg er klar nå Bra! Jeg venter... Cryflopp - sprolauk 1-0 0-2 Når er du klar for finale Espen? Vært på skitur i hele helgen! Klar for finale i hele dag hvertfall Nå eller? Lenke til kommentar
Celso Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) jeg er klar nå Bra! Jeg venter... Cryflopp - sprolauk 1-0 0-2 Når er du klar for finale Espen? Vært på skitur i hele helgen! Klar for finale i hele dag hvertfall Nå eller? ja, jeg er klar nå! EDIT: tror ikke jeg har deg på friends. Har fått med meg såpass at din PSN ikke er sprolauk lengre? Endret 27. mars 2011 av EspenTegenigi Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Stemmer det ja, men ser du har fått lagt meg til nå. Får ikke invitert deg på vanlig måte. Går du til mitt land? Lenke til kommentar
Celso Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Vant finalen 2-1 over MATA. Måtte spille 2 kamper pga lagg. den første uten betydning selvsagt som endte 1-1. Dette var en jevn kamp hvor Mata kanskje hadde et lite overtak. den avgjørende kampen ble mye det samme bortsett fra at jeg overtok hele spillet, men ingen store sjangser. MATA hadde ÈN nevneverdig målsjangse som var straffen han på uforklarligvis fikk GRATIS av dommer. Jeg kjører det vanlige trippel bytte COLE, JOVA OG CARROLL inn. alle er med på å snu 0-1 til 2-1 på 20 min. (70 min - 90min ) cole spiller fri jova som sikkert plasserer inn 1-1 gollen, men en corner helt i sluttminuttene, hvor Carroll fikk stå umarkert, pleier å straffe seg. Vinner dermed kampen 2-1 Takk for kampene! EDIT: Når jeg tenker meg om, slo faktisk carroll både Djourou og Fabregas i hodeduellen Endret 27. mars 2011 av EspenTegenigi Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Er sikker på at planla laggen når du skjønte at jeg hadde overtaket, derfor dro du til kompisen din og lot han spille isteden... Slu taktikk!!! Jeg sender en klage til forbundet! Vel, vel. Dritt at du klarte å snu siste kampen. Bomma litt på formasjonen og byttene kom litt sent. Takk for kampen da Lenke til kommentar
Celso Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 hadde faktisk vært en total miss av meg og la kompisen min spille. Det er faktisk stian som har vært med i cupen her. som aldri har vunnet en kamp i gruppespillet tror jeg kan godt ta en kamp mot deg når min søster ikke er heme og terroriserer internette med heftig download Lenke til kommentar
Kozybear Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1314466 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Da er det vel for den mest ihuga å fyre igang en ny cup Endret 3. april 2011 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Celso Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Da er det vel for den mest ihuga å fyre igang en ny cup Ingen som stopper deg Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Syns vinneren kan arrangere ny eg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Da er det vel for den mest ihuga å fyre igang en ny cup Ingen som stopper deg Eg sa den MEST ihuga Lenke til kommentar
Celso Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Syns vinneren kan arrangere ny eg. Tapende finalist tar seg av slike ting Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Syns vinneren kan arrangere ny eg. Tapende finalist tar seg av slike ting Dø, tror du ikkr jeg tapte med vilje eller? Selvfølgelig gadd jeg jo ikke vinne slik at jeg måtte arrangere en ny cup, det er vel åpenbart? Espen, jobben er din! Endret 4. april 2011 av Mata- Lenke til kommentar
Celso Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Nei, står nok over det! ryktes at Kriss takler det greit 1 Lenke til kommentar
Celso Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 jeg kan lage ny om noen forteller meg kordan det gjøres 1 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 med dine mattekunnskaper så tror jeg du skal holde deg unna den seedingslisten 1 Lenke til kommentar
Celso Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) med dine mattekunnskaper så tror jeg du skal holde deg unna den seedingslisten du tar ansvaret for den! Tenker forresten kvalheimaren er langt nede for tiden! vi spilte nettopp en kamp for fun. Liverpool VS Spurs ( MEG) Han leder 5-4 i det 110 min, så sørger en palacios kanon for utligningen før crouch setter inn sitt 5 og 6 mål og det blir til slutt 7-5!!! POENGET ER: CROUCH MED 6! tidenes mest undervurderte fifa spiller, sitter alt! Endret 6. april 2011 av EspenTegenigi 1 Lenke til kommentar
Celso Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Greeeeeit. Jeg tar på meg ansvaret for arrangeringen av SuperCupen XXIII. Vil bare at folk skal vite at dette blir tidenes turnering med utdeling av premier for 1. 2. og 3-plass. Samtlige premier for 1-3 plass blir et gavekort på 3 stykk blowjob utført ev meg. Håper det blir stor respons på turneringen. Både nye og gamle fifaspillere, håpløse som stjerner kan melde seg på. Dersom det er stor nok respons er det mulig at vi kan utvide til 24 deltakere. Dette er vel fordi at flere vil kjempe for en BJ av meg. Kommer ut med link til cup seinere.! - Love MVH zetteren 300!!!!!!!!!!!!! Endret 9. april 2011 av EspenTegenigi 1 Lenke til kommentar
zetteren300 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Ka Mvh zetteren300? Stå for dine egne handlinger gutt! <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå