Christoffer99 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Trenger ikke være i mitt land for å utfordre lenger, kan bare invitere på gamle måten, funka i hvert fall sist gang for meg. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Herregud for en grusom lag, går ikke ann å spille. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Umulig å spille sånn der, hakker i spillet hele tiden, umulig å få gjort noe, på siste målet ditt trykker jeg på runding for å klarere i evigheter også løper idioten inn i din spiller isteden-.- og hver gang jeg kom aleine med keeper begynte selvfølgelig hakkinga... Lenke til kommentar
Celso Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Er min feil at det lagger ( eller min søster sin ). så vi kan spille 2 helt nye kamper og bare glemme denne! skal ikke gå utover deg at min søster fucker opp alt som heter internett her i huset. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Ok, si ifra når du har mulighet til å spille da, jeg er hjemme fram til Chelsea kampen starter, reiser rundt 20.30. Lenke til kommentar
Celso Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 jeg kan spille om 20 min ca, da er jeg hos en nabo. så legg han til! PSN stiank204 Lenke til kommentar
Celso Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 skal ut å kjøpe noe greier til skidag på skolen i morgen. Vi tar kampene når jeg er tilbake om du har tid da! ( blir før CL selvfølgelig ) Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Lenge til du kan spille? Lenke til kommentar
Celso Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Vi må ut i en tredje kamp dersom det står likt etter 2 kamper christoffer? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Ja. Kvartfinalene trekkes tilfeldig hvor gruppevinnerne møter gruppetoerne. Spillere fra samme gruppe kan ikke møtes i kvartfinalene. Det spilles to kamper i kvartfinalene hvor den totale målforskjellen avgjør. Hvis det står likt etter to kamper spilles en tredje kamp med eventuelle ekstraomganger og straffer. Begge kan tredjedraktene da, siden vi ikke får bestemt oss Endret 16. mars 2011 av Christoffer99 Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Chriss_91 - Espentegenigi 2-0 1-3 0-5 Gadd ikke prøve å hente inn siste kampen har litt dårlig tid. At det er mulig at jeg spiller meg vekk fra å lede 3-0 sammenlagt er utrolig -.- Takk for kampene Lenke til kommentar
Celso Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Bekrefter resultatene! Kan si jeg var ganske så forbanna etter første kampen, spesielt etter skoringen din helt på tampen. Planen var å kjøre offensivt fra start av i kamp 2, det funket jo egentlig greit helt til du gollet 1-0. gikk opp på ultraoffensivt og til pause slo det 3-1 som også ble sluttresultatet. sistekampen var det rett og slett total enveiskjøring. til pause var det 4-0 i favør meg. 0 - 9 ( Skudd) 0 - 6 ( Skudd på mål) 40% - 60 % Favør meg. etter 55 min sto det 5-0 og så gikk forbindelsen følte meg bra ute når du ledet 3-0 sammenlagt! Ingenting er som et skikkelig comeback! Takk for kampene 1 Lenke til kommentar
Celso Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Ja. Kvartfinalene trekkes tilfeldig hvor gruppevinnerne møter gruppetoerne. Spillere fra samme gruppe kan ikke møtes i kvartfinalene. Det spilles to kamper i kvartfinalene hvor den totale målforskjellen avgjør. Hvis det står likt etter to kamper spilles en tredje kamp med eventuelle ekstraomganger og straffer. Begge kan tredjedraktene da, siden vi ikke får bestemt oss hehe, det tok sin tid! Men rart at vi møttes i kvarten mtp. at vi var i gruppe sammen? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Bekrefter resultatene! Kan si jeg var ganske så forbanna etter første kampen, spesielt etter skoringen din helt på tampen. Planen var å kjøre offensivt fra start av i kamp 2, det funket jo egentlig greit helt til du gollet 1-0. gikk opp på ultraoffensivt og til pause slo det 3-1 som også ble sluttresultatet. sistekampen var det rett og slett total enveiskjøring. til pause var det 4-0 i favør meg. 0 - 9 ( Skudd) 0 - 6 ( Skudd på mål) 40% - 60 % Favør meg. etter 55 min sto det 5-0 og så gikk forbindelsen følte meg bra ute når du ledet 3-0 sammenlagt! Ingenting er som et skikkelig comeback! Takk for kampene I sistekampen så gikk jeg ultraoffensivt etter 2-0, og derfra gikk det bare mer til hælvete, 4-0 målet ditt kom i starten av 2. omgang, jeg fulgte ikke med på avspark og plutselig var du oppe ved 16 meteren min. Trur jeg tok det litt for mye med ro etter jeg hadde 3-0 og hadde vel trua på at det skulle holde... :/ Men ja, vi skulle vel egentlig ikke møtt hverandre i kvartfinalen siden vi var i gruppe sammen. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 er du klar for å spille ? fristen går ut i natt? eller natt til søndag? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Kvartfinaler: Lampard89 - Zetteren300 Espentegenigi - Chriss_91 Jgiggs - Cryflopp Kvalheimaren - Sprolauk Frist: Innen natt til 19/03 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Kan spille i kveld etter Nytt på Nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå