Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup XXII

Kvalheimaren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja.

Kvartfinalene trekkes tilfeldig hvor gruppevinnerne møter gruppetoerne. Spillere fra samme gruppe kan ikke møtes i kvartfinalene. Det spilles to kamper i kvartfinalene hvor den totale målforskjellen avgjør. Hvis det står likt etter to kamper spilles en tredje kamp med eventuelle ekstraomganger og straffer.

Begge kan tredjedraktene da, siden vi ikke får bestemt oss :p

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar

Bekrefter resultatene!

Kan si jeg var ganske så forbanna etter første kampen, spesielt etter skoringen din helt på tampen. Planen var å kjøre offensivt fra start av i kamp 2, det funket jo egentlig greit helt til du gollet 1-0.

gikk opp på ultraoffensivt og til pause slo det 3-1 som også ble sluttresultatet.

sistekampen var det rett og slett total enveiskjøring. til pause var det 4-0 i favør meg.

0 - 9 ( Skudd)

0 - 6 ( Skudd på mål)

40% - 60 %

Favør meg.

etter 55 min sto det 5-0 og så gikk forbindelsen :p

følte meg bra ute når du ledet 3-0 sammenlagt! Ingenting er som et skikkelig comeback!

Takk for kampene :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja.

Kvartfinalene trekkes tilfeldig hvor gruppevinnerne møter gruppetoerne. Spillere fra samme gruppe kan ikke møtes i kvartfinalene. Det spilles to kamper i kvartfinalene hvor den totale målforskjellen avgjør. Hvis det står likt etter to kamper spilles en tredje kamp med eventuelle ekstraomganger og straffer.

Begge kan tredjedraktene da, siden vi ikke får bestemt oss :p

hehe, det tok sin tid!

Men rart at vi møttes i kvarten mtp. at vi var i gruppe sammen?

Lenke til kommentar

Bekrefter resultatene!

Kan si jeg var ganske så forbanna etter første kampen, spesielt etter skoringen din helt på tampen. Planen var å kjøre offensivt fra start av i kamp 2, det funket jo egentlig greit helt til du gollet 1-0.

gikk opp på ultraoffensivt og til pause slo det 3-1 som også ble sluttresultatet.

sistekampen var det rett og slett total enveiskjøring. til pause var det 4-0 i favør meg.

0 - 9 ( Skudd)

0 - 6 ( Skudd på mål)

40% - 60 %

Favør meg.

etter 55 min sto det 5-0 og så gikk forbindelsen :p

følte meg bra ute når du ledet 3-0 sammenlagt! Ingenting er som et skikkelig comeback!

Takk for kampene :)

I sistekampen så gikk jeg ultraoffensivt etter 2-0, og derfra gikk det bare mer til hælvete, 4-0 målet ditt kom i starten av 2. omgang, jeg fulgte ikke med på avspark og plutselig var du oppe ved 16 meteren min. Trur jeg tok det litt for mye med ro etter jeg hadde 3-0 og hadde vel trua på at det skulle holde... :/

Men ja, vi skulle vel egentlig ikke møtt hverandre i kvartfinalen siden vi var i gruppe sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...