Gå til innhold

[PS3][FIFA11] FIFA SuperCup XXII

Kvalheimaren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tapte 2-1 og spilte 1-1 i siste kampen mot Latias.

Dere kan jo gjette om jeg er forbanna nå eller ikke?

Første kampen er grei nok, følte jeg fortjente poeng i hvertfall. Corneren du skorer på kommer jeg ani den høyre analogen og spurter ut med full kontroll på ballen.

1-1 kampen er hvor jeg ble forbanna. her følte jeg KLART at jeg skulle hatt alle 3 poengene, og nå er det klart jeg angrer på at jeg ikke prøvde på de gratismulighetene du ga 4-5 ganger fra keeper. ( skal sies at jeg prøvde/trodde jeg skulle golle på den siste)

Takk for kampene! :p

Lenke til kommentar

Espen 1-2 man_utd100

Espen 1-1 man_utd100

GG. Et under at jeg tok med meg fire poeng herfra. Må si jeg beundrer deg for sportsligheten. Du fikk så mange gavepakker fra keeperen, men valgte heller å roe ned spillet i stedet for å avslutte. Virkelig herlig gjort, spesielt mtp. at det kostet deg noen poeng også.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jgiggs 0 - 0 Christiaan922

Christiaan922 0 - 3 Jgiggs

Etter den andre kampen fikk jeg bare lyst til å sette meg aleine i et hjørne og begynne å gråte. Så...mange...sjanser... og ikke én av dem ga mål. :dontgetit: De sjansene du får scorer du selvsagt på. Og prikken over i'en kommer når jeg på magisk vis klarer å score selvmål i det 90. minutt. :!: Jeg visste ikke om jeg skulle le eller bare være oppgitt. Er det mulig å ha så mye uflaks?

Men takk for kampene. :)

Lenke til kommentar

Ikke for å kverulere, men jeg hadde 9 skudd (5 på mål) mot dine 8 (4), hvis jeg ikke husker feil. 1/3 ganger blir det forresten selvmål der med hardt lavt innlegg, ikke så mye å gjøre med det. Du hadde sjanser, det hadde du, men de kom i stor grad fordi jeg i hele 1. omgang spilte 3 - 4 - 1 - 2, det måtte jeg nesten, etter første kamp hvor jeg ikke fikk satt ballen i mål. Jeg merker uansett at jeg må heve meg et par hakk. Ballen går for tregt, fintene sitter ikke og jeg ser ikke muligetene i like stor grad som jeg bør.

Takk for kampene :)

Venter i My Country, hvis du er klar Mata-

Lenke til kommentar

Ikke for å kverulere, men jeg hadde 9 skudd (5 på mål) mot dine 8 (4), hvis jeg ikke husker feil. 1/3 ganger blir det forresten selvmål der med hardt lavt innlegg, ikke så mye å gjøre med det. Du hadde sjanser, det hadde du, men de kom i stor grad fordi jeg i hele 1. omgang spilte 3 - 4 - 1 - 2, det måtte jeg nesten, etter første kamp hvor jeg ikke fikk satt ballen i mål. Jeg merker uansett at jeg må heve meg et par hakk. Ballen går for tregt, fintene sitter ikke og jeg ser ikke muligetene i like stor grad som jeg bør.

Takk for kampene :)

Venter i My Country, hvis du er klar Mata-

Er nødt til å spise først, men har tid resten av kvelden etter det :) Går det bra?

Lenke til kommentar

Det er godt mulig jeg følte meg bedre enn det jeg egentlig var. Det skjedde mot Sprolauk også. Etter første omgang følte jeg det gikk ganske bra, men så blei jeg overraska over hvor få skudd jeg hadde. :p

Men jo forresten, siden dere begge har tatt 4 poeng mot meg trenger dere vel egentlig ikke å spille dersom dere begge går videre? :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...