Celso Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 jeg leste så slo ps3'en seg av, glemte den litt jeg venter i midt land. Lenke til kommentar
Celso Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Tapte 2-1 og spilte 1-1 i siste kampen mot Latias. Dere kan jo gjette om jeg er forbanna nå eller ikke? Første kampen er grei nok, følte jeg fortjente poeng i hvertfall. Corneren du skorer på kommer jeg ani den høyre analogen og spurter ut med full kontroll på ballen. 1-1 kampen er hvor jeg ble forbanna. her følte jeg KLART at jeg skulle hatt alle 3 poengene, og nå er det klart jeg angrer på at jeg ikke prøvde på de gratismulighetene du ga 4-5 ganger fra keeper. ( skal sies at jeg prøvde/trodde jeg skulle golle på den siste) Takk for kampene! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Espen 1-2 man_utd100 Espen 1-1 man_utd100 GG. Et under at jeg tok med meg fire poeng herfra. Må si jeg beundrer deg for sportsligheten. Du fikk så mange gavepakker fra keeperen, men valgte heller å roe ned spillet i stedet for å avslutte. Virkelig herlig gjort, spesielt mtp. at det kostet deg noen poeng også. 1 Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Noen som kan spille fra gruppe A? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ja, vi må vel få spilt ferdig våres kamper. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 11. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2011 Fristen går ut ikveld 23.59 !!!! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Lever du, Jørgen? Vi må cuppe ferdig! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Lever i beste velgående. Om 10 minutter? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Den er grei, rekker én kamp før middag, også kan vi ta den andre etter det. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Systemoppdatering, forhåpentligvis tar det ikke for lang tid Edit: Ser ut til at det tar litt tid. Endret 11. mars 2011 av Jørgen Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jørgen, kan du spille ikveld? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ja, skal spille en kamp mot Christian nå, så kan vi ta de to rett etter det. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Christian 0 - 0 Jgiggs Christian 0 - 3 Jgiggs Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jgiggs 0 - 0 Christiaan922 Christiaan922 0 - 3 Jgiggs Etter den andre kampen fikk jeg bare lyst til å sette meg aleine i et hjørne og begynne å gråte. Så...mange...sjanser... og ikke én av dem ga mål. De sjansene du får scorer du selvsagt på. Og prikken over i'en kommer når jeg på magisk vis klarer å score selvmål i det 90. minutt. :!: Jeg visste ikke om jeg skulle le eller bare være oppgitt. Er det mulig å ha så mye uflaks? Men takk for kampene. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ikke for å kverulere, men jeg hadde 9 skudd (5 på mål) mot dine 8 (4), hvis jeg ikke husker feil. 1/3 ganger blir det forresten selvmål der med hardt lavt innlegg, ikke så mye å gjøre med det. Du hadde sjanser, det hadde du, men de kom i stor grad fordi jeg i hele 1. omgang spilte 3 - 4 - 1 - 2, det måtte jeg nesten, etter første kamp hvor jeg ikke fikk satt ballen i mål. Jeg merker uansett at jeg må heve meg et par hakk. Ballen går for tregt, fintene sitter ikke og jeg ser ikke muligetene i like stor grad som jeg bør. Takk for kampene Venter i My Country, hvis du er klar Mata- Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ikke for å kverulere, men jeg hadde 9 skudd (5 på mål) mot dine 8 (4), hvis jeg ikke husker feil. 1/3 ganger blir det forresten selvmål der med hardt lavt innlegg, ikke så mye å gjøre med det. Du hadde sjanser, det hadde du, men de kom i stor grad fordi jeg i hele 1. omgang spilte 3 - 4 - 1 - 2, det måtte jeg nesten, etter første kamp hvor jeg ikke fikk satt ballen i mål. Jeg merker uansett at jeg må heve meg et par hakk. Ballen går for tregt, fintene sitter ikke og jeg ser ikke muligetene i like stor grad som jeg bør. Takk for kampene Venter i My Country, hvis du er klar Mata- Er nødt til å spise først, men har tid resten av kvelden etter det Går det bra? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Det vet jeg egentlig ikke. Jeg er ikke så sikker på om jeg kommer til å ha noe særlig tid fra jeg spiser (om 45 minutter) og utover. Lenke til kommentar
Celso Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Christoffer, må få gjennomført kampene iløpet av kvelden ! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ikke for å kverulere, men jeg hadde 9 skudd (5 på mål) mot dine 8 (4), hvis jeg ikke husker feil. 1/3 ganger blir det forresten selvmål der med hardt lavt innlegg, ikke så mye å gjøre med det. Du hadde sjanser, det hadde du, men de kom i stor grad fordi jeg i hele 1. omgang spilte 3 - 4 - 1 - 2, det måtte jeg nesten, etter første kamp hvor jeg ikke fikk satt ballen i mål. Jeg merker uansett at jeg må heve meg et par hakk. Ballen går for tregt, fintene sitter ikke og jeg ser ikke muligetene i like stor grad som jeg bør. Det er godt mulig jeg følte meg bedre enn det jeg egentlig var. Det skjedde mot Sprolauk også. Etter første omgang følte jeg det gikk ganske bra, men så blei jeg overraska over hvor få skudd jeg hadde. Men jo forresten, siden dere begge har tatt 4 poeng mot meg trenger dere vel egentlig ikke å spille dersom dere begge går videre? Lenke til kommentar
Celso Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 ser ikke ut som christoffer dukker opp iløpet av kvelden for å si det sånn.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå