EinarEriksen Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Krysningen mellom en bærbar spillkonsoll og en mobiltelefon imponerer. Les mer Lenke til kommentar
hyp0crisy Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Crash Bandicoot på en telefon? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Når den ser så playstation ut så må man jo spørre - spiller den noen playstationrelaterte spill? Eller er dette kun merkevarehoring for å selge en telefon man kan spille androidspill på med egne knapper? Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Sony har sagt at den skal kunne spille noen utvalgte PS 1 spill Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg kan spille "utvalgte" ps1 spill på mini pro med psx4android også... Så det er egentlig ikke noe annet enn en android telefon med egne spillknapper? Trist. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hvis FF7 kommer til denne vil jeg garantert kjøpe den. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Vil tro at du kan spille med et større utvalg på din mini pro i tillegg Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hvis FF7 kommer til denne vil jeg garantert kjøpe den. FF7 er en av de spillene som kjører utmerket i psx4droid, just sayin. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Vel hvis du leser artikkelen står det jo at det finns en spillbutikk kalt playstation pocket. Der du får spill som er tilpasset experia play. Syns denne telefonen så spennende ut, men blir nok en Samsung galaxy s2 på meg Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Nesten så jeg skriker " give a crap " vill heller lese om PSP2 den ser mye penere ut og mer grafikk og alt sammen ser bare så mye bedre ut! (Får vell gå til noen andre steder å lese på dem, sikkert på japansk eller noe bull....) Lenke til kommentar
desire_Z Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Dette er jo tullball. Min desire Z er utrolig god på alle emulatorer + at spillene fra gameloft også er utrolig gode. Jeg ville heller satset på en vanlig psp om det er spill du er ute etter. Fra meg får denne en tommel NED!!!! Lenke til kommentar
hunstad Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hørtes ikke ut som den kommer til å klare å knekke iphone. Enig med Flimzes at den ikke er mer en Android med knapper. Lenke til kommentar
newnick Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Hørtes ikke ut som den kommer til å klare å knekke iphone. Enig med Flimzes at den ikke er mer en Android med knapper. Helt utrolig å lese alle disse sure oppstøtene. Telefonen virker genial til det den er tiltenkt. Her har man skikkelig knapper for å styre spillene, som er alfa omega for en god gaming opplevelse. I tillegg har man en egen spillebutikk for nedlasting av spill. Denne telefonen er genial til poden, og vil nok stå øverst på ønskelisten hans. Men man kan jo alltids kjøpe en Desire Z til ham, og la ham sitte der å knote med mikroskopiske taster, eller med en skjermstyring som fungerer av og til... Edit: Knekke iPhone? Hvordan i alle dager kan du snakke om iPhone i denne sammenhengen? Hva har iPhone med denne telefonen å gjøre? Endret 14. februar 2011 av newnick Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Yes, en telefon som ikke er raskere enn noen andre telefoner, med spillknapper, som er spesielt tiltenkt en platform der de fleste spillene bruker touch uansett. Virkelig genialt, gi meg heller en telefon og en ordentlig psp. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Yes, en telefon som ikke er raskere enn noen andre telefoner, med spillknapper, som er spesielt tiltenkt en platform der de fleste spillene bruker touch uansett. Virkelig genialt, gi meg heller en telefon og en ordentlig psp. Det er bra du er mye smartere og vet mer enn marketsanalytikerne til Sony Ericsson. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Yes, en telefon som ikke er raskere enn noen andre telefoner, med spillknapper, som er spesielt tiltenkt en platform der de fleste spillene bruker touch uansett. Virkelig genialt, gi meg heller en telefon og en ordentlig psp. Det er bra du er mye smartere og vet mer enn marketsanalytikerne til Sony Ericsson. Helt klart, har tjent meg godt her i livet. Lenke til kommentar
newnick Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Yes, en telefon som ikke er raskere enn noen andre telefoner, med spillknapper, som er spesielt tiltenkt en platform der de fleste spillene bruker touch uansett. Virkelig genialt, gi meg heller en telefon og en ordentlig psp. Du mener virkelig det du skriver her? Telefonen tar spillene bort fra touch ui-et og over til en håndkonsoll. Touch spill er ikke de mest givende i lengden, men på denne enheten har utviklerne virkelig noe å boltre seg i. Grunnen til at de fleste spillene som er utviklet for Android pr i dag bruker touch, er jo nettopp pga mangelen på fysisk styreknapper. Og vi snakker fremdeles om en telefon, ikke om en håndkonsoll. En telefon! Det er jo det som er det geniale. Klarer du ikke se det? Men for min del så må du gjerne kjøpe deg en psp. Kjøp gjerne to! Men for min arving, vil denne telefonen være den ultimate gadget... Kul telefon, og håndholdt spillekonsoll i ett. Genialt. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg bare syns bruken av playstation navnet på en telefon som ikke har noe med playstation å gjøre blir for dumt, og jeg hadde håpet på at den i det minste kunne spille psp-spill. Jeg mener, det burde da ikke være så vanskelig å få psp-spill i en telefon, det er tross alt 7 år siden psp kom, det MÅ ha vært utvikling på hardwarefronten siden den gangen. Lenke til kommentar
andybb Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det som virkelig er genialt her er jo at man kan ta i bruk Gameboy Advance-emulatorer osv til det fulle. Lenke til kommentar
newnick Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg bare syns bruken av playstation navnet på en telefon som ikke har noe med playstation å gjøre blir for dumt, og jeg hadde håpet på at den i det minste kunne spille psp-spill. Jeg mener, det burde da ikke være så vanskelig å få psp-spill i en telefon, det er tross alt 7 år siden psp kom, det MÅ ha vært utvikling på hardwarefronten siden den gangen. Å gi ut en psp med telefonfunksjon er sikkert en god ide, men denne gangen var det en telefon med psp funksjon. Du svartmaler en del nå, da SE har opplyst om at den skal kunne spille noen ps1 spill. Jeg er sikker på at du vil se rimelig gode spill til denne telefonen. Og som ^^ sier, så blir det en ny verden for emulator spilling. Nei, jeg har klokketro på dette konseptet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg