Bmx123 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hei, trenger noen heftige disser. Mange lurer sikker på hvorfor? Begynte med at jeg dissa en for at han er "dum". Nå trenger jeg noen helt RÅ disser, kraftige! ALT av ord er lov. Ikke le av tråden min Kanskje du klarer også å få ut litt fustrasjon her? Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Trodde først du var ute etter noen heftige disse/huskestativ Mtp. dette at forumet du postet i heter Lekeplassen også så.. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Morra di er så feit at ho må bruke cheats på Wii Fit Endret 14. februar 2011 av empetre 3 Lenke til kommentar
Bmx123 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Helst noe som anngår at han er stokk dum. Haha, empetre den var fresh. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 - Du er så dum at selv en amøbe blir fornærmet av å bli sammenlignet med deg. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=A8yjNbcKkNY "YOUR MOTHER WAS A HAMSTER, AND YOUR FATHER SMELLED OF ELDERBERRIES! I FART IN YOUR GENERAL DIRECTION!" Endret 14. februar 2011 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå