rivaldo Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Kan man spille PAL spill på en NTSC maskin? Og vet noen hvor man får tak i den billigste playstation 2? Jeg trodde kanskje det var på Lefdal men nå etter hva jeg har funnet(ikke funnet) ut, tror jeg ikke Lefdal selger PS2 lengre. Kan noen tipse meg om billige butikker? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Kan man spille PAL spill på en NTSC maskin?Og vet noen hvor man får tak i den billigste playstation 2? Nei man kan ikke spille PAl på en NTSC maskin.det er to froskjellige ting.Akkurat som at man ikke kan bruke en Amd cpu på intel HK og omvendt.Hva med elkjøp da?Ta inn titt her: www.gamezone.no eller gamesmix.com.er ikke sikker på prisene så det finner du ut selv :wink: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Analogien din er ikke særlig god. Og siden man ikke kan spille PAL-spill på en NTSC-maskin, da burde man heller ikke kunne spille NTSC-spill på en PAL-maskin, ja? Det er jo feil. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Et ord... CHIP! sånn ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå