desire_Z Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Om jeg har hatt på telefonen en stund vil det lagge i en god del spill, og jeg merker at hele telefonen blir saktere. En løsning er å starte telefonen på nytt/reboote, men det kan bli litt irriterende i blandt. Er det andre som har merket dette problemet? Finnes det andre muligheter, apps E.L? Alle tips er velkommen!!!! PLZ DEL RÅD MED HVERANDRE OGSÅ Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Bruker du en task manager/killer? Lenke til kommentar
desire_Z Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Jepp, men det ser ikke ut til å hjelpe dette problemet, bruker advanced task killer, og den hjelper på strømmnivået, men takk for rådet Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Ikke bruk task killer 1 Lenke til kommentar
nils234 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Ikke bruk task killer Har du planer om å fortelle HVORFOR man ikke skal gjøre det? Lenke til kommentar
coolacrille Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Ikke bruk task killer Har du planer om å fortelle HVORFOR man ikke skal gjøre det? http://androidspin.com/2010/05/25/why-you-dont-need-a-task-killer-app-with-android/ FEKS Lenke til kommentar
desire_Z Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Jeg skjønner, så den blir raskere uten bruk av task killer?... Kunne det eventuelt vært en ide å overclocke prosessoren til 1 ghtz eller vil dette ødelegge telefonen. Vet noen om hvorvidt dette er trygt eller ikke?? Endret 14. februar 2011 av desire_Z Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Prosessoren som er i desire Z er laget for og gå til 1GHz, og det er heller ikke noe problem og clocke den høyere, fins ikke noen fare, du må bare clocke litt ned om du opplever noen problemer etter overclocken Ikke bruk task killer Jeg merker ganske betydelig forskjell når jeg bruker task manager på min HTC hero, og når jeg ikke gjør det. Kanskje du har en god forklaring på det? Lenke til kommentar
desire_Z Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Takker Får prøve å clocke den til 1 ghtz. Så får vi se om det svekker levetiden Lenke til kommentar
desire_Z Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg har AVG på mobilen forresten. Kan det senke farten?? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Prosessoren som er i desire Z er laget for og gå til 1GHz, og det er heller ikke noe problem og clocke den høyere, fins ikke noen fare, du må bare clocke litt ned om du opplever noen problemer etter overclocken Ikke bruk task killer Jeg merker ganske betydelig forskjell når jeg bruker task manager på min HTC hero, og når jeg ikke gjør det. Kanskje du har en god forklaring på det? Har vel vært snakk om at > Android 2.2 så er det bare tull med task killer. Hero kjører vel 1.6/2.1? Lenke til kommentar
desire_Z Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 det VAR AVG etter avinstallering går alt smooth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå