Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hjelp - Læreren tror jeg har juksa

Anbefalte innlegg

Jeg gikk i gjennom hele dokumentet og googla hvert eneste avsnitt, men fant absolutt ingenting. Regna også med at det skulle funke i utgangspunktet i og med at læreren er 60 år, i tillegg til at han virker relativt grønn på data ellers, men han kan jo alltids vite en ting eller to som holder til hans bruk.

Sjekka du it's learning sitt register? Oppgaven du kopierte kan ha blitt levert inn av forfatteren. Eller så kan noen ha gjort akkurat det samme som deg tidligere.

Skal jeg gi deg et tips, så må det være å oversette engelske tekster.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heh, jeg skjønner ikke hvordan du gidder å risikere å bli tatt, eller i det hele tatt bruke tid på å finne og fikse og oversette stiler.

Jeez, du kunne sikkert skrevet en helt grei en på en fjerdedel av tida du har brukt. For ikke å nevne en gang mistenkt, alltid mistenkt.

Og uansett hva denne it's learning eller hva nå enn denne greia er.

Ingenting er 100% trygt. Hvis du fant stilen, kan lærern finne stilen, de kan de sidene der bedre enn elevene.

Nåmen, kanskje en lekse å lære? ;)

Lenke til kommentar
Det får være opp til enhver om de vil hjelpe meg eller ikke. Jeg skjønner jo selvfølgelig at det ikke er bra å jukse, og hadde jeg visst at læreren kanskje oppdaget det, så hadde jeg gjort hele oppgaven selv.

Så du angrer på at du ble tatt, ikke på at du jukset? ;)

Lenke til kommentar

*Snip*

Du har jo faktisk jukset, men dersom det ikke kan bevises eller du er sikker på at lærer ikke har gode bevis som taler for at du har jukset, så kan du ikke anklages for dette. Du kan kanskje slippe billig unna denne gangen, men neste gang kan det smelle.

Du kan jo prøve å kikke lurt på læreren og si noe a la han i den tv-reklamen. "Hvis du anklager meg for juks så må jeg ringe pappa, som må ringe advokaten vår, som må ringe deg." ;)

EDIT: Litt off-topic, men det var en i min gamle klasse som prøvde på det samme som deg, TS, men stilen som denne klassekameraten brukte var på dansk. Dette tenkte ikke han over i det han leverte. Når oppgaven var ferdig rettet og skulle deles ut til elevene, gikk læreren bort til denne klassekameraten og sa; jeg ante ikke at du kunne flytende dansk?

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

[...]Sjekka du it's learning sitt register? Oppgaven du kopierte kan ha blitt levert inn av forfatteren. Eller så kan noen ha gjort akkurat det samme som deg tidligere[...]

Akkurat det er veldig vanlig. Alltid litt morsomt når en besvarelse får 86% treff på en eller annen tekst fra www.skolesiden.no, og så 85%, 85% og 83% treff på "oppgave levert tidligere via it's learning av ukjent person" (og gjerne 45% treff med wikipediaartikkelen som omhandler det samme også). Skal "dere" først jukse, så legg hvetfall litt innsatts bak forsøket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...