Gå til innhold

Problemer med ny laptop

andre3028

Anbefalte innlegg

Hei, for å gjøre historien kort.

Kjøpte i fjor august en hp dv4007 av komplett. Når jeg lå skjermen ned og den gikk i ventemodus, skjedde det ofte at skjermen var svart selv om dataen startet igjen. I tillegg klikket den ofte. Jeg var desverre litt treig og trodde at det bare var startproblemer med pc'en. Så etter rundt 20 dager kontakte jeg komplett og ville angre på kjøpet. Det var desverre for seint så jeg måtte kontakte hp. Etter mange telefoner og prøvinger så sendte jeg den inn til dem. Fikk den tilbake og det var forsatt de samme probleme selv om de ikke kunne finne noe , pluss at nå fungerer ikke lyden i høytalerene.

Så jeg har ringt mange ganger til de og prøvd mye forskjellig men det funker ikke. Så nå driver de å maser om at jeg må kjøpe en recovery cd og reinstalere dataen. Jeg reinstalerte jo dataen før jeg sendte den inn forrige gang, da trengte jeg ikke cd. Det fungerte jo ikke.

Så nå er jeg dritalei av å ha brukt flere tusen på en data som ikke skal fungere skikkelig.

Så hva tror dere?

Endret av andre3028
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke angrefristloven du vil bruke men forbrukerkjøpsloven. Hvis Komplett, eller dens servicerepresentant, ikke klarer å reparere feilen eller de ikke kan levere en maskin som fungerer slik man kan forvente at den skal fungere så har du rett til å heve kjøpet.

PS: "Data" og "PC" eller "Laptop" er ikke det samme.

Endret av BlueEAGLE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...