Eriksendrul Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hallo folkens . Jeg har sett rundt på nettet og ringt forskjelige glassmestere og byggevarekjeder . Jeg har veldig lyst til og prøve og lage meg et kabinett av Plexi/akryl . Noe som jeg har tenkt på lenge men har ikke hatt tid til og sette til livs før nå Jeg har fått sinsyke priser fra glassmestere 1 kvm 4 mm plexi til rundt 500 kr . og enda værre en 1kvm 8 mm til litt over 1000 kr . og det er en annen plexi type som er enda dyrere hvor den tynneste platen i 1 kvm koster over det dobbelte av det plexi 4-5 mm gjør Så er det noen her på HW som har noen som helst peiling på hvor jeg kan få tak i Noe rimelig plexiglass ? jeg kunne tenke meg ca 2,5 kvm men er ikke interesert i og bruke 1000 kr + på det når jeg kan kjøpe et ferdig plexi kabinett til 6-800 kr og da er jo morroa med og bygge det borte . Regner med og ha noe i størelsen H:35-45 B:28-32 L:45-55 2 sider + 4 Plater til Front, bak topp og bunn. Mulighet for og kanskje sende disse målene inn og få svar på pris hos en glassmester E.L ? På Forhånd takk =) Lenke til kommentar
Slesko Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Kan spørre min Far om prisene, da han er glassmester. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 om du kunne gjort det hadde det vært fint , hadde vært supert og få en pris på de målene og kanskje hvor mange kvm jeg trenger =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå