Kutler Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hei. Har en Sony Ericsson-mobil, ca. to år gammel, som har vært inne til reparasjon minst 4 ganger. De siste gangene har de kun "oppdatert programvare" (ja, latterlig) og håpet på det beste. Kort sagt slår den seg av når den vil, kan plutselig ikke ringes til osv. Så har den også vært inne to ganger til "vanlige" reparasjoner, som har blitt betalt for. Den ene var med ripet glass (utenpå, ikke selve skjermen) og den andre en minnekortholder som hadde tullet seg. Selvforskyldt, altså. Jeg anser dermed at det kan være vanskelig å få reklamert, ettersom det har vært to "vanlige" reparasjoner utenom dette, og disse brukes hele tiden som et argument for hvorfor det ikke skal være mulig å få ny tlf/hevet kjøpet. Men jeg tenker da: Når tlf er sendt inn og betalt for med disse mindre skadene, burde den ikke da være i tipp topp stand igjen, og andre feil burde dermed ikke inntreffe? Eller har jeg her en håpløs sak? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Avhengig av hva som har forsårsaket skadene du har betalt for, så kan det oppstå senskader som er vanskelig/umulig for verkstedet å finne ved opprinnelig reparasjon. Dette vil føre til at garanti og reklamasjon kan bortfalle. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Deaktiver GPRS (eller sett telefonen til kun LS om det er det som er valget) om mulig. Dette vil hjelpe med at du ikke får innkommende anrop. Avslag er ofte SW-feil. Anbefaler at du restarter telefonen din minst 1 gang i uka. Ikke akkurat det du spør om, men det vil uansett hjelpe på problemet. Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Ok, takk skal dere ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå