Gå til innhold

Reklamere på tlf som har vært inne til "vanlige" reparasjoner


Kutler

Anbefalte innlegg

Hei. Har en Sony Ericsson-mobil, ca. to år gammel, som har vært inne til reparasjon minst 4 ganger. De siste gangene har de kun "oppdatert programvare" (ja, latterlig) og håpet på det beste. Kort sagt slår den seg av når den vil, kan plutselig ikke ringes til osv.

 

Så har den også vært inne to ganger til "vanlige" reparasjoner, som har blitt betalt for. Den ene var med ripet glass (utenpå, ikke selve skjermen) og den andre en minnekortholder som hadde tullet seg. Selvforskyldt, altså.

 

Jeg anser dermed at det kan være vanskelig å få reklamert, ettersom det har vært to "vanlige" reparasjoner utenom dette, og disse brukes hele tiden som et argument for hvorfor det ikke skal være mulig å få ny tlf/hevet kjøpet.

 

Men jeg tenker da: Når tlf er sendt inn og betalt for med disse mindre skadene, burde den ikke da være i tipp topp stand igjen, og andre feil burde dermed ikke inntreffe? Eller har jeg her en håpløs sak?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Deaktiver GPRS (eller sett telefonen til kun LS om det er det som er valget) om mulig. Dette vil hjelpe med at du ikke får innkommende anrop. Avslag er ofte SW-feil. Anbefaler at du restarter telefonen din minst 1 gang i uka. Ikke akkurat det du spør om, men det vil uansett hjelpe på problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...