Gå til innhold

Tilgjengelig ruter i norsk nettbutikk som støtter Client mode og har løs antenne?

Anbefalte innlegg

Jeg har et punkt til punkt nettverk for å dele internett med en nabo. Men nå har den gamle DWL-2100-boksen hans ødelagt, så jeg trenger noe snarest mulig som har en client mode. Alt som funker på DD-WRT gjør jo det. Jeg har brukt en Buffalo AirStation G54 til tilsvarende opplegg, og den funker ypperlig. Men den eneste som selger den i Norge, er NetShop, og den står som "ubekreftet". Jeg har tidligere handlet hos NDX.no, men de har ikke nettbutikk lenger.

Så vet noen om en ruter som har WLE-RMC-kontakt til antennen, støtter DD-WRT eller har innebygd client mode og som er tilgjengelig nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk, jeg sitter faktisk på NetShop nå og kjøper en DIR-600. :thumbup:

Den har bare én antenne, så det blir greit å koble den til den retningsbestemte antennen istedenfor å ha en "løs antenne" som tar inn forstyrrelser. Og jeg mente RP-SMA, jeg kopierte bare feil ord ut fra artikkelen jeg brukte... Jeg har flere antenner av typen som jeg har brukt i 5-6 år nå. Funker som Internett-distribusjon i byggefeltet til de få som bruker nettet så lite at de ikke gidder å ha eget abonnement!

Lenke til kommentar

Og med en rundt 10 meg NextGenTel, har naboen da ganske mye å gå på! :) Han leser uansett bare nettaviser og ser litt på nett-tv iblant. Han har ingen anelse om hva Bittorrent er engang! ;) Så langt fra datakyndig som det går an å komme uten å være mora mi. Men selv hun har jo bærbar pc og E-poster i vilden sky i sitt 70. år...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...