Gjest Harley Quinn Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg er på leting etter en bilsele til en hund, og til min store fortvilelse finnes den kun i tyskland, i en nettbutikk som kun leverer tl tyskland og luxemburg. Finnes det en videresendingstjeneste i tyskland eller luxemburg? Vet om flere i england og usa, men ikke tyskland, vet heller ikke helt hva jeg skal søke på for å være ærlig. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Har du vært i kontakt med butikken? Det er ingen hindringer for at de skal kunne sende til Norge. Det er vel mer at det ikke er standard for dem og at derfor ikke har dette som et valg i nettbutikken. Hvis du tar kontakt sender de nok mer enn gjerne til Norge, med mindre de faktisk har en distributør i Norge. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Har tatt kontakt med de og de sender ikke til Norge fikk jeg beskjed om Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ingen flere som evt veit noe? Alle jeg finner på tyske ebay sender også kun til tyskland og har spurt de, men nei, kun tyskland! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ingen flere som evt veit noe? Alle jeg finner på tyske ebay sender også kun til tyskland og har spurt de, men nei, kun tyskland! Tuller du?! Alle andre ebays jeg har vært borti sender da vitterligen til hele verden. Er Tyskland blitt et nytt Kina? Jeg er ikke mindre enn sjokkert over det du forteller. Det enkleste er kanskje om du kjenner noen i Tyskland som du kan sende pakken til. Kan se om jeg finner et firma man kan sende pakker til, som videresender til Norge, men er litt usikker på hva man skal søke etter, spesielt siden tysken min ikke er hva den en gang var. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ingen flere som evt veit noe? Alle jeg finner på tyske ebay sender også kun til tyskland og har spurt de, men nei, kun tyskland! Tuller du?! Alle andre ebays jeg har vært borti sender da vitterligen til hele verden. Er Tyskland blitt et nytt Kina? Jeg er ikke mindre enn sjokkert over det du forteller. Det enkleste er kanskje om du kjenner noen i Tyskland som du kan sende pakken til. I wish! Tre selgere som selger den type sele som jeg vil ha, men nei, ingen av de vil sende til Norge! Skulle tro de ble angrepet av pesten om de sendte til meg. Tilogmed melding fra selskapets netthandel får det til å virke slik! We are sorry to tell you that it is not possible to send an order to another country than Germany and Luxemburg. Og ja, derfor jeg tenkte noen her viste, tysk på skolen hjelper ikke til å finne slike ting, hvertfall ikke når man aldri fulgte med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå