svinepelz Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Nå får faktisk X10 Android 2.3 likevel, så da er vel saken klar Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Vivaz er absolutt ingenting å satse på nå i dag.. Gammel symbian, og rett å slett utdatert.. Godt kamera = Nokia N8 Bra og billig telefon med bra specs og android = Huawei U8800 Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Vissvasss...ehh jeg mener Vivaz er noe å satse på for meg da jeg skal kjøpe en billig men bra telefon med et godt kamera som jeg skal ta med til utlandet til min kjæreste. Det er absolutt NULL grunn til å feks kjøpe en Neo som er dobbelt så dyr. N8 er og for dyr. U8800 er selvsagt mye bra mobil for pengene, men den har langt dårligere kamera (som er viktig i dette kjøpet). Men jeg er åpen for tips... jarle Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ihvertfall godt du ikke tenker på penger når du skal kjøpe tlf til dama di... /sarcasm Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Vivaz er ikke helt på trynet HW messig, men med utdatert symbian så får du tungvindt touchnavigering, ikke Threaded sms som standard (noe som er utrolig kjekt) og lite apps.. Skjermen er og resistiv, men det er dog den beste resistive skjermen jeg har vært borti. Lenke til kommentar
pjuik Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Kjøpte meg en pent brukt Vivaz Pro for en tusenlapp og er godt fornøyd. For den prisen har jeg en telefon med et veldig bra kamera som til og med filmer i HD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå