andylove Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg har et ASUS P7P55LX-e og lurer på hvilke RAM brikker som passer godt her. Bør jeg satse på Corsair om dagen? Titter litt å Vengance serien, 1600mhz. Takk for svar. Btw, 2x2GB da jeg ønsker plass til en fremtidig oppgradering Lenke til kommentar
Kjetilbruno Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Som ASUS sier: MemOK! — Any Memory is A-OK! Bare ta det billigste 1600MHz minnet du finner med CL9 eller lavere. Har du kabinett med vindu, kan du jo prioritere noe som ser "tøft" ut. Jeg ville tatt det billigste med ok frekvens, og heller gått for 8GB, særlig hvis du bruker 64-bit OS. F.eks : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=599037 Lenke til kommentar
andylove Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Takk for svar! Jeg gikk for Corsair Dominator DHX+ DDR3 1600MHz 4GB pga lave timings og et godt rykte Håper ikke jeg gjorde noe dumt her, men som du sier, any memory OK! Hva tycks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå