abene Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 En oppdatering deaktiverer autokjør ved bruk av minnepinner. Les mer Lenke til kommentar
. .Creation. . Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Bare synd at XP ikke selges lenger.. man får ikke kjøpt flere lisenser... husker ikke helt, men sist jeg sjekket får man ikke utnyttet Windows Update 100% dersom man har "Piratkopiert windows" eller "Crack"... motsi meg gjerne med gode grunner, begynner å bli litt rusten.. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg tror man fint kan lure MS til å tro at man har 100% legit WinXP enda man ikke har det. Men selv foretrekker jeg bedrifts-lisensen min Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Trodde MS hadde stengt xp for opptateringer jeg.. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 XP er ikke stengt for oppdateringer, XP vil være med en god del år fremover i bedriftsmiljøet, husk på at Win 2000 var med til i fjor sommer mener jeg det var. Og man kan pent cracke og oppdatere XP som en galning om man har lyst, ingen problemer. MS og utviklerne klarer ikke å ta rotta på piratene der ute når de setter igang. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 XP fikk jo en ny oppblomstring i 2008/2009 pga. den store mengde atom baserte mini-PCer som kom på markedet. Fortsatt er XP et bedre valg på flere atom baserte PCer, da XP krever mindre kraft av PCen enn Windows7. Lenke til kommentar
G Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Tar denne oppdateringen knekken på muligheten for å kjøre minne fra USB-minnepenner-funksjonen i Windows Vista / Windows 7? Computer (under Start-knappen (-menyen) -- høyreklikk og velg Properties på aktuell stasjonsbokstav -- så klikk på ReadyBoost-fanen. Stikkord: ReadyBoost Vil ReadyBoost fortsatt fungere ordentlig etter oppdateringen? Endret 20. februar 2011 av G Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Tar denne oppdateringen knekken på muligheten for å kjøre minne fra USB-minnepenner-funksjonen i Windows Vista / Windows 7? Xp oppdatering, ikke win7/vista. Så det går nok bra. Lenke til kommentar
G Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Tar denne oppdateringen knekken på muligheten for å kjøre minne fra USB-minnepenner-funksjonen i Windows Vista / Windows 7? Xp oppdatering, ikke win7/vista. Så det går nok bra. Se det ja. Fort gjort å blande ting når en kjører alle varianter av Windows fra og med XP i beste forening. Og selve oppdateringen er også laget for de nyere. Så oppdateringen i Windows Vista nå i dag når jeg klemte til med de månedlige oppdateringene. Jeg regner jo nesten med at ReadyBoost vil fortsette å fungere, men det går jo på samme type enhet via USB-porten, så det var derfor jeg ble nysgjerrig. Endret 20. februar 2011 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå