Aleks94 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hei, Skal oppgradere min gamle stasjonær no. Alt inni er så og si utgått, og vil trenge en oppgradering til spill for rundt 5tusen. Kunne noen laget en oppgraderingspakke til den prisen? Som sagt trengs alt å byttet ut, men vil beholde kabinettet (har et ATX kabinett). Vil gjerne ha en intel prosessor vist muligheter for det. Har fått litt hjelp hos en venn på forumet som foreslår følgende: i5 760 8GB corsair vengeance ram GTX 560 SOC Men da lander eg på rundt 5k, men mangler da HDD og strømforsyning. VIL et 4års gammelt HDD brukes uten å ødelegge spillopplevelsen, samt lurer eg på om strømforsyningen vil holde. Vil poste desse detaljer etter skulen. Men som sagt, vil gjerne ha inspill på oppgraderingspakker til ca5tusen, kan strekke meg til 6tusen vist det har stor betydning. Gjerne tips meg på pris ved kjøping av strømforsyning og HDD, vist det trengs. er ute etter å spille Starcraft 2, Battlefield Bad Co2, og vi gjerne at pcen skal kunne være fremtidsrettet-- vist mulig da. (at det er enkelt å oppgradere den senere) Takker for all hjelp på forhånd! Aleks94 Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1225711&st=0 Oppsettet som Agentspoon har foreslått havner på omkring 5500,- kr. og er helt glimrende for ditt bruk. Lenke til kommentar
Aleks94 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1225711&st=0 Oppsettet som Agentspoon har foreslått havner på omkring 5500,- kr. og er helt glimrende for ditt bruk. ser veldig bra ut, men hva kan eg bytte ut for å havne på 5k? vil dette ha noe å si, eller er det godt nok for mitt bruk? EDIT: Ser eg leste feil, men ved bruk av frakt etc. er det noen muligheter eg kan handle fra en plass og slippe mindre frakt? Har veldig lite kunnskap på dette området og kunne gjerne fått litt tips angående bestilling også, vil bruke postoppkrav Sorry for skrivefeil Endret 14. februar 2011 av Aleks94 Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg hadde byttet ut alt med unntak av kabinettet så lenge dette er brukbart. Altså totalt ble pakken som Agentspoon anbefaler totalt ca 5500,- kr. + frakt (99,- kr. fra DH) Dustinhome.no er absolutt å anbefale som nettbutikk og du kan finne alle varene der. Postoppkrav tror jeg ikke dustinhome har og jeg er usikker på om noen av de andre nettbutikken har dette. Har du VISA eller Mastercard kan disse benyttes på nettbutikken. Lenke til kommentar
Aleks94 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Jeg hadde byttet ut alt med unntak av kabinettet så lenge dette er brukbart. Altså totalt ble pakken som Agentspoon anbefaler totalt ca 5500,- kr. + frakt (99,- kr. fra DH) Dustinhome.no er absolutt å anbefale som nettbutikk og du kan finne alle varene der. Postoppkrav tror jeg ikke dustinhome har og jeg er usikker på om noen av de andre nettbutikken har dette. Har du VISA eller Mastercard kan disse benyttes på nettbutikken. Ser komplett har muligheten for det, kunne du dobbeltskjekka at desse butikkene ikkje har postoppkrav? Pga, har ikkje tilgang til kort før om 2mnd. og trenger sært en ny pc. Endret 14. februar 2011 av Aleks94 Lenke til kommentar
karbon8 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg ler hver gang jeg hører "gamer pc". Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Dette klarer du fint å sjekke selv. Komplett har postoppkrav, men er igjen dyrere enn Dustinhome.no Hvis ikke kan du alltid overføre til en av foreldrene dine og bestille med deres VISA-kort. Endret 14. februar 2011 av Itspersonal Lenke til kommentar
Aleks94 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg ler hver gang jeg hører "gamer pc". må eg tør å spørre? Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg ler hver gang jeg hører "gamer pc". Har du noe konstruktivt å bidra med eller er du kun ute etter å lage kvalm? 1 Lenke til kommentar
Aleks94 Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg ler hver gang jeg hører "gamer pc". Har du noe konstruktivt å bidra med eller er du kun ute etter å lage kvalm? Takker for inspill og hjelp, Itspersonal Kan ikkje akkurat si Karbon8 va noe til hjelp. Men takker, markerer no som løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå