Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

To avsnitt spansk...

Anbefalte innlegg

Noen spanskkyndige som kan si meg om disse setningene er riktige? Har 1 i spansk(vg1) og klarer ikke finne ut alt. Dette er en del av et gruppeforedrag, og vil ikke ødelegge for resten med dårlig tekst.

Personas famosas de Barcelona

Antonio Gaudi, nació en 1852 y murió en 1926, fue un arquitecto español, máximo representante del modernismo catalán. Durante su carrera ha diseñado y construido una serie de edificios emblemáticos. Muchos de ellos están en Barcelona. Varios de ellos están en la lista de la UNESCO del Patrimonio Mundial, incluyendo la iglesia de la Sagrada Familia.

Los hábitos alimentarios

España retrasos por la tarde hasta el 21 de la noche. Muchos lugares en España, que realmente tienen problemas para encontrar restaurantes que se abren antes de ocho y medio. En Barcelona, es común tener tapas en el menú y es muy popular. Tapas se sirven a menudo con una mesa con tomate.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye bra, det meste faktisk, men noen ting jeg vil trekke ut.

Maximo representante: er du sikker på at denne er riktig, det høres ikke riktig ut,men det kan godt være det. Tvilstilfelle.

retrasos: jeg er litt usikker på hva forsinkelser har med saken å gjøre.

"uchos lugares en España, que realmente tienen problemas para encontrar restaurantes que se abren antes de ocho y medio": Alt for norsk setning, bedre alternativ: "En muchos lugares en España casi no hay restaurantes que abren antes de ocho y medio"

"Mesa con tomate": jeg skjønner ikke hva du mener her. Selv om jeg skjønner at du sier at noe serveres med et bord med tomat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...