Gå til innhold

CRYSIS 2 leaked!

Anbefalte innlegg

Å herregud, de aller fleste piratkopierer på en eller annen måte. Om det er nedlastning av musikk, film, spill, programmer osv. Synes du det er greit å se på piratkopierte filmer streamet da? Det er jo fullt lovlig, men du som ikke liker piratkopier gjør vel ikke det engang...?

Uansett, om du ikke liker at folk laster ned, bryr jeg meg ikke om i det hele tatt. Piratkopiering av alt mulig er kommet for å bli, og så lenge jeg ikke blir tatt, fortsetter jeg. (nei admin, jeg lover, jeg laster ikke ned filmer..:)

Jeg hadde ikke nølt et sekund med å anmelde deg til politiet om det hadde hatt noe for seg. Og hvorfor sier du at du ikke laster ned filmer? Er det mer ulovlig enn spill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, jeg bryr meg ikke en dritt om hva dere synes om piratkopiering. Selvfølgelig skjønner alle som piratkopierer at det ikke er bra, men det gjøres likevel. De fleste har penger nok til å kjøpe spill, og ja, jeg har penger nok til å kjøpe Crysis. Greia med piratkopiering er ikke bare negativt da forbrukern får et større innblikk i hva som faktisk finnes av materiale til salgs der ute. Jeg trodde jeg ville ALDRI kjøpt Mass Effect etter å ha sett hvordan det så ut på coveret i butikken. Etter å ha lastet det ned, kjøpte jeg det med en gang. Ergo, piratkopiering hjelper til for salg også. Piratkopiering som virker til industriens gode kan også sees i form av nyslipp av musikk. Noen sanger som ikke er så veldig kjente blir med vilje lekket for å opplyse forbrukerne om at sangen finnes.

Uansett, denne tråden lagde jeg ikke for å skape debatt rundt piratkopiering. De som synes det er feil, javel greit for meg, det finnes nok at seedere der ute. Jeg har ikke som intensjon å kovertere noen som helst i å bli pirater. Jeg postet dette fordi jeg synes det var dumt gjort av Crytek å lekke spillet sånn 40 dager før release.

Hvis du leser dette og har tenkt å kommentere med piratkopiering er helt feil...dropp det. Gidder ikke argumentere for at nedlasting er greit. Det er opp til den enkelte å bestemme, men normen nærmer seg farlig nær at piratkopiering blir sett på som helt greit.

8=====>

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke nølt et sekund med å anmelde deg til politiet om det hadde hatt noe for seg. Og hvorfor sier du at du ikke laster ned filmer? Er det mer ulovlig enn spill?

Pussig du skulle si det. Jeg jobber nemlig selv i politiet og lagde denne tråden kun for å spore opp folk som laster ned.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet ligger i at et stk nedlasta spill fremstilles som et tapt salg, som igjen sees på som et fratrekk av X dollar i budsjettet.

Drepte kasetter musikkindustrien? Nei.

Slutt å lage drittspill til en latterlig høy pris med idiotisk disk som følger med DVD-en med en enda mer idiotisk DRM. Og ikke inkludere en demo bidrar jo ikke akkurat positivt.

Jeg sier ikke at nedlasting er greit, men å ikke ta innover seg, og følge med på utviklingen og følge den, ja da fortjener en nesten ikke å være med.

Å si at piratene dreper PC-spill blir for lettvindt. Nå har jo Bulletstorm kommet på begge konsoller, så blir spennende å se salgstallene av det spillet for de forskjellige platformene.

Lenke til kommentar

Pussig du skulle si det. Jeg jobber nemlig selv i politiet og lagde denne tråden kun for å spore opp folk som laster ned.

Jeg lastet det ned.

159.81.80.3

Kos deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...