DaXoN Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Folk i tråden her burde se på denne videoen (varer 7min) så ta dere tid til og se den, er enig i det meste han sier når det kommer til piracy. http://www.escapistmagazine.com/videos/view/extra-credits/2653-Piracy Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Minner om at retningslinjene slik de fungerer idag er at sålenge det ikke linkes til ulovlig materiale så lar vi det stå. Jeg har fjernet de direkte linkene og ellers får tråden leve, men trådstarter må selvfølgelig regne med kommentarer på leaken og bruken av denne. Lenke til kommentar
gholie Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Slik eg har forstått det har leaken kommt frå nokon innanfra Crytek? Er uansett kjedeleg at slikt skjer, og det er nok utan tvil skadeleg for det endelege produktet då det definivt ikkje er ein ferdig versjon. Testa den sjølv då eg var nysgjerrig, og eg likar det lille eg såg, betre enn originalen iallefall. Ligger forsåvidt ein folder under maps merka DLC, så det er tydeleg dei vil komme ut med meir multiplayer innhald, som lovar bra =) Lenke til kommentar
magnus1992 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Ligger forsåvidt ein folder under maps merka DLC, så det er tydeleg dei vil komme ut med meir multiplayer innhald, som lovar bra =) Pirater har allerede funnet koden som gjør at du kan laste ned DLC og bruke den i MP når den skulle komme. g_dlcPurchaseOverwrite = 1 ; Cheat to unlock DLC content on PC without purchase-Crytek g_ignoreDLCRequirements = 1 ; shows servers in browser that run DLC g_presaleUnlock = 0 ; 1 unlocks presale content without voucher Her er en lenger system.cfg fil med mulighet for MP og endre nickname og tarrain osv: ; crysis2 sys_game_folder=GameCrysis2 sys_dll_game=CryGameCrysis2.dll sys_user_folder=Crysis2 r_ShadersRemoteCompiler=0 ; 0 means local shader compiling r_displayInfo = 0 ; disable info at top right of screen r_enableAltTab = 0 ; disable alt-tabbing, since it crashes the beta anyway log_Verbosity = 1 ; only log errors log_WriteToFile = 0 ; don’t write log to file sys_languages = “english,french,spanish,german,turkish” sys_float_exceptions = 0 ; disable performance expensive float exceptions net_inactivitytimeout = 32 ; nr. of sec until server trows inactive connection away (was set ridiculously high) net_inactivitytimeoutDevmode = 32 ; same as above, but for Devmode (don’t know why you’d want to play multiplayer in Devmode?) g_enableInitialLoginScreen = 0 ; disable login screen at game startup g_gamespy_loginUI = 0 ; disable multiplayer login screen net_lanbrowser = 1 ; find LAN (local) matches instead of internet matches in multiplayer serverbrowser net_initLobbyServiceToLan = 1 ; make LAN (local) lobbies instead of internet lobbies in multiplayer sv_lanonly = 1 ; launch LAN only server sv_servername = “LAN” ; server name (should show up in LAN serverbrowser) sv_gs_report = 0 ; don’t report to gamespy sv_gs_trackstats = 0 ; don’t send stats to gamespy sv_cheatprotection = 1 ; we don’t want to cheat now do we s_SpeakerConfig = 2 ; 2 is stereo config, seems to provide more consistent quality compared to surround s_FormatType = 3 ; 24 bit sample rate sound cl_fov = 75 ; larger Field of View, not sure if it works properly pl_movement.power_sprint_targetFov = 65 ; increased field of view when sprinting r_DrawNearFoV = 75 ; draw near objects in our newly increases field of view cl_nickname = “NICKNAME” ; nickname for multiplayer (might not work, in that case, type name NICKNAME in console ingame) i_mouse_smooth = 30 ; disable mouse smoothing completely (0 should disable smoothing, but doesn’t entirely) g_dlcPurchaseOverwrite = 1 ; “Cheat to unlock DLC content on PC without purchase” -Crytek g_ignoreDLCRequirements = 1 ; shows servers in browser that run DLC you don’t have g_presaleUnlock = 0 ; 1 unlocks presale content without voucher g_skipIntro = 1 ; skips all intro movies g_useOnlineServiceForDedicated = 0 ; dedicated server in LAN mode (don’t know for sure, this config crashes dedicated server anyway) e_TerrainDeformations = 1 ; possible to deform terrain Endret 16. februar 2011 av magnus1992 Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Får bare håpe dere som spiller Crysis 2 leaked også har tenkt og spille / betale får spillet. Lurer på hvordan industrien hadde endt opp vis alle lastet og ingen betalte. Lenke til kommentar
gholie Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hadde igrunn ikkje tenkt å gå til anskaffelse av Crysis 2 i det heile, men vurderer det no =) Lenke til kommentar
magnus1992 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Hadde igrunn ikkje tenkt å gå til anskaffelse av Crysis 2 i det heile, men vurderer det no =) Tror jeg går i samme retning. Kjøper de fleste gode MP-spill, mens SP kan lastes ned. Eneste unntaket er Mass Effect. De spillene er vert å kjøpe. 2ern er det beste spillet jeg noen gang har spilt. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hadde igrunn ikkje tenkt å gå til anskaffelse av Crysis 2 i det heile, men vurderer det no =) Tror jeg går i samme retning. Kjøper de fleste gode MP-spill, mens SP kan lastes ned. Eneste unntaket er Mass Effect. De spillene er vert å kjøpe. 2ern er det beste spillet jeg noen gang har spilt. Enig i det med mass effect, likte 1 og 2 så godt at jeg har rundet de flere ganger, desverre en stund å vente på mass effect 3. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ugh, Mass Effect er helt forferdelig. 1 Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ugh, Mass Effect er helt forferdelig. He he, hver sin smak. Offtopic men. Hvorfor liker du ikke mass effect? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Vel, for det første er jeg ikke fan av RPG Coversystemet er latterlig, ellers var det bare ting som irriterte meg som at det kommer en evig strøm av fiender osv... Bare ikke mitt type spill Endret 16. februar 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 OMG, faen er dette da? Piratkopiering av PC spill bare ødelegger, og rasshøla som laster ned er bare med på å ødelegge.. Lenke til kommentar
magnus1992 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 OMG, faen er dette da? Piratkopiering av PC spill bare ødelegger, og rasshøla som laster ned er bare med på å ødelegge.. Det er din mening... Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Fakta statert av Crytek. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 OMG, faen er dette da? Piratkopiering av PC spill bare ødelegger, og rasshøla som laster ned er bare med på å ødelegge.. Det er din mening... Hvorfor betale dersom du får det gratis? Slik er det desverre alt for mange unge som tenker i dag. Lenke til kommentar
magnus1992 Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 OMG, faen er dette da? Piratkopiering av PC spill bare ødelegger, og rasshøla som laster ned er bare med på å ødelegge.. Det er din mening... Hvorfor betale dersom du får det gratis? Slik er det desverre alt for mange unge som tenker i dag. Nei, det er ikke sant Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 OMG, faen er dette da? Piratkopiering av PC spill bare ødelegger, og rasshøla som laster ned er bare med på å ødelegge.. Det er din mening... Hvorfor betale dersom du får det gratis? Slik er det desverre alt for mange unge som tenker i dag. Nei, det er ikke sant Nei vel, hvordan er det du tenker da? Prøve spillet for det kommer? Da kunne du ventet på demoen. Og, jo det er veldig sant. Lenke til kommentar
magnus1992 Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Du vet ingenting, så vennligst hold munn! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Du vet ingenting, så vennligst hold munn! Du er ignorant og bidrar til at spillmarkedet blir oversvømt av drittspill. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Du vet ingenting, så vennligst hold munn! Så opplys oss? Og du kan ikke argumentere på at piratkopiering på spill ikke er et problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå