Lilac1 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Nettfjøla blir for stor, men det er vel litt av spillet at de bør tilby noe større enn ipadda for å senke kritikken fra eplefolket. Hei, hvilket bruksområde gjør en 10" nettfjøl for stor, og en 7" nettfjøl akkurat passe? Går man rundt i digre cargobukser slik at sjutommeren passer i lomma? 1 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg har sett folk gå med Pad i lommen på en allværsjakke, og det er ærlig talt ikke så veldig uvanlig å gå med allværsjakke. Selv om Apple-jakker bare har en lomme (beklager, jeg utsettes daglig for forrige generasjon Apple-mus, og den ene knappen irriterer meg, det var bare en spøk. ), er jeg sikker på at denne lommen er stor nok. Rett nok har jeg sett svære lommer på allværsjakker, men en allværsjakke med en titommers lomme har jeg fortsatt til gode å se. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Vel, det finnes og kan bestilles hit til og med: http://www.padgadget.com/2010/12/04/check-out-scottevest-the-ultimate-ipad-winter-accessory/ Men man må sikkert ha litt spesielle behov for å gå til innkjøp av en slik vil jeg tro Lenke til kommentar
Newton Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Lurer på hva samsung skal kalle de neste skjermene sine. Super duper amoled i andre? Er det kunn forbeholdt fruktidioter å kalle høyoppløste LCD skjermer for "a revolutionary Retina Display"? Navnet er kun "Retina Display", til tross for hva robotidioter forsøker å vri det til. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Vel, det finnes og kan bestilles hit til og med: http://www.padgadget.com/2010/12/04/check-out-scottevest-the-ultimate-ipad-winter-accessory/ Men man må sikkert ha litt spesielle behov for å gå til innkjøp av en slik vil jeg tro Jeg tror jeg må tipse læreren min i RIA om den der. Takk. Lenke til kommentar
terjeflattis Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Selvom skjermen er litt større enn på IPad, er brette kun noen mm større på høyden (mindre i bredde og tykkelse) Oppløsningen er midt i blinken for et slikt brett. Vil fungere fint i forhold til webansvar for flere siter. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Skulle det ikke komme mer info om begge disse produktene? Hvor er den artiklen blitt av? Lenke til kommentar
Joddleifen Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Venter på en mer grundig artikkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg