cbastus Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg bristet et ribben for 3-4 ukers tid siden da var jeg på uke 9 i mitt Stronglifts 5x5 skjema. Etter 2 uker uten aktivitet startet jeg forsiktig på, men dessverre ble jeg syk og har måtte unngå trening den siste uken også. Hvor mange dager tilbake i skjemaet bør jeg gå for å få de beste resultatene/progresjonen nå? Merker jeg har gått en del ned i vekt og styrke, men den største kneiken er nok det mentale nederlaget. Oppsummert: Var på uke 9 i Stronglifts 5x5 3 ukers fravær uten aktivitet grunnet skade og sykdom Hvilke uke bør jeg starte på igjen Lenke til kommentar
storken Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Dette vet du selv best, bruk sunn fornuft. Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Joda, å lytt til kroppen er bra, men hadde også vært fint om noen kunne delt litt av sine erfaringer - alle nytter av å høre andres erfaringer. I utgangspunktet tenkte jeg skalere tilbake til uke 6/7, så heller jobbe meg raskere opp om det føles bra. Regner med at jeg kommer til å komme ganske skjevt ut på de forskjellige muskelgruppene da ben, rygg og mage som regel holder seg bedre på meg. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Prøv med 20% mindre enn du tok sist gang du trente, ble det for tungt, gå ned 10% til, og vice versa.. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Prøv med 20% mindre enn du tok sist gang du trente, ble det for tungt, gå ned 10% til, og vice versa.. Gå ned til 10%? Blir det ikke gå ned til 30% eller 40% når det er hvor mange prosent nedgang fra sist? Endret 15. februar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Les igjen, så forstår du at å gå ned 20% betyr: Si du trente på 100kg i DL, så går du ned 20= 80kg, blir det for tungt, så tar du av 10% til, så er du på 72kg. DUCY? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Så ikke ordet "til" Min feil! DUCY? Hva betyr det? Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Dårlig forum trolle vane fra min side. DUCY: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=ducy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå