Daily-Drifter Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) edit Endret 27. november 2013 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Spiste du verket etterpå som belønning ? 6 Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) edit Endret 27. november 2013 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 MORDER kviser er mennesker også, kviser et skjedene i den norske faunan og vi må ta vare på alle vi kommer over. Hver gang jeg for kviser tar jeg vare på dem, dynker dem i matfet smører dem inn med smør alt for at de skal leve så lenge som mulig Lenke til kommentar
K N Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Ja, det må jeg si, Gunfreak. Er ikke alle som er så glade for å ha dem, hehe. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 MORDER kviser er mennesker også, kviser et skjedene i den norske faunan og vi må ta vare på alle vi kommer over. Hver gang jeg for kviser tar jeg vare på dem, dynker dem i matfet smører dem inn med smør alt for at de skal leve så lenge som mulig Du HAR virkelig en egen måte å si ting på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå