Skinney Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Rammeverket bak skrivebordsmiljøet Gnome har kommet i ny versjon, dermed er den største puslespillbiten for lanseringen av Gnome 3 på plass. Les mer Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Fungerer Canonical sin Unity som et skall oppå GTK? Jeg hørte at Ubuntu utviklerene ikke gikk for Gnome 3.0. Noen som vet? Det jeg har sett av Unity på Youtube liker jeg ikke... Da er det bedre å bruke en OSX liknende dock som AWN spør du meg (noe jeg selv gjør)! Endret 14. februar 2011 av Betroz Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Du kan se mer om det her https://wiki.ubuntu.com/Unity?action=AttachFile&do=view&target=Unity_Architecture.pdf Unity er riktignok et skall med gnome og da også gtk i bunn. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Unity 2D er ihvertfall bygd på Qt. Det eneste Canonical ikke bruker fra GNOME 3 er GNOME Shell, her bruker de istedet Unity. Endret 14. februar 2011 av Rabbid Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Det er godt å være tilbake på Hardware.no 1 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det er godt å være tilbake på Hardware.no Du har vært savnet - linuxartiklene i hvert fall. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Hehe, trur jeg skal klare å komme med noen høydare i tiden fremover... Dog en kommer til å være ganske kraftig Mac fokusert, har jeg noen ess opp i ermene i ukene fremover Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Det er godt å være tilbake på Hardware.no Du har vært savnet Robin. Velkommen tilbake! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå