-=Petter=- Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hei Jeg har sjekket litt med Eventghost, men klarer ikke få det til der. Har et program som kjører hele tiden på min manskin. Men da jeg logger inn med LogMeIn. Vil jeg gjerne at dette blir skrudd av. Og da LogMeIn gir seg, så starter dette programmet igjen. Er det mulig og få til dette på en måte? Mvh Petter Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 nope, skal ikke deaktivere noe oppstartsprogram.. Jeg har to programmer som kjører hele tiden. XBMC og LogMeIn. (flere også selvfølgelig) XBMC ligger hele tiden som fullscreen, men da jeg logger inn med LogMeIn, så vil jeg at dette programmet, skal avsluttes. Da jeg igjen logger ut (LogMeIn) skal XBMC starte igjen. Dette er tilfellet jeg er ute etter og finne ut av. Gjøre det litt automatisk for pc, fordi XBMC ikke er synlig i LogMeIn, da det krever for mye båndbredde til og vises eksternt. Men jeg kunne også tenke meg og sette opp andre programmer til og skru seg av da programmer starter, og skru dem på igjen da det avsluttes. Mvh Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå