Aetius Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Fotoutstyr og bærbar PC i samme bag? Les mer Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 men Crumplers livstidsgaranti tatt i betraktning er det ikke så veldig ille, siden den sannsynligvis da vil vare lengre enn du gjør selv. Hvor mange livstider varer livstidsgarantien? Ser bra ut, har gode erfaringer med Crumpler kvalitetsmessige, så blir kanskje kjøp. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hvor behagelig er dette 3-punkt systemet i praksis? Jeg merker at jeg får vondt i ryggen av å gå med vanlige skuldervesker over lengere tid (type NG-baggen), og så mye utstyr som man får plass til i denne baggen blir det fort en del kilo å dra på. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Det var ikke så veldig behagelig, men man bruker det jo stort sett kun når det er viktig at bagen ikke skal gli frem på magen. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Passer et proffhus/hus med grep i bagen? Francis Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Sort of. Det går nok, men det vil ikke være ideelt, siden man sannsynligvis må snu det andre veien (dvs med søkeren inn mot kroppen i stedet for bunnen) og da blir grepet liggende over den lengste vertikale veggen i stedet for den korteste, som meningen er. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg skjønner. Da er bagen dessverre akkurat for liten for meg. Den ser ellers perfekt ut for mitt bruksoråde. Francis Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Men å sette termokoppen opp ned i bagen da gitt! Det må bli grisete.Har et par Crumpler-bager jeg er fornøyd med, men det er også noen småting jeg skulle sett var gjort annerledes.Har såvidt klådd på den dere tester, og likte ikke glidelåslokket. Synes det er mye enklere å komme til kameraet med et vanlig lokk man bare kan løfte opp. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Går ut fra at Crumpler på sedvanlig vis har ofret innvendig plass for å få tykk padding og runde hjørner - gjelder i alle fall de to Crumplersekkene jeg har. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Men å sette termokoppen opp ned i bagen da gitt! Det må bli grisete. Heh. Jeg var litt spent på om noen ville se at det var en kopp og ikke et objektiv. Men ingen har lagt merke til at det er TO kopper i den baggen. Så det så! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg