DontTouchMyPhone Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hei Til de som har erfaring med Time-lost proto drake: Når jeg får aggro på denne dragen (den dagen jeg er så heldig å finne denne selvsagt, og er LITT høyere lvl enn nå...), vil den lande for å slåss? Som BM hunter er jeg avhengig av at petet får tatt over aggro.... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Er du 85 kan du bare twoshotte den i lufta og loote når den faller til bakken. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 nå sier du ikke hvilket level du er men en lvl 70 kan ta den lett Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 nå sier du ikke hvilket level du er men en lvl 70 kan ta den lett Den er level 80. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Skal du nå skaffe den og før du når max level? Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 med 19k hp tar de fleste klassene den Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 med 19k hp tar de fleste klassene den På level 70 klarer du aldri å treffe den. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Takk for alle svar! Pokey; det er ikke fælt mye jeg har grinda etter; Tiny Emerald Whelpling, Winterspring-mounten, Nuramoc, Olm the Wise og nå sist Arcturis. Men jeg har ennå ingen dragemount, og reint helsemessig så denne "enklest" ut. Hvorfor gjør det noe at jeg ikke er lvl 85 før jeg ønsker meg litt stæsj...? Jeg er bare lvl 74, men la merke til at den hadde lite helse selv om den var 80 elite. Men som BM hunter er jeg avhengig av at petet får aggro, jeg har ikke helse til å tåle noe særlig direkte treff fra den til jeg tro.... så den må nesten lande...eller vil det funke å bruke et flyvende pet ala chimera? Endret 14. februar 2011 av Omicron2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hadde aldri hørt om Olm the Wise før, så jeg søkte etter den på Wowhead. Jeg ser nå at det der er fuglen jeg fant på hunteren min da jeg levlet i Felwood. Åh gud, jeg er så sykt dum. Fy faen. ARGH JEG TAMET DEN IKKE FORDI DEN VAR FRIENDLY ASASDASD Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Hadde aldri hørt om Olm the Wise før, så jeg søkte etter den på Wowhead. Jeg ser nå at det der er fuglen jeg fant på hunteren min da jeg levlet i Felwood. Åh gud, jeg er så sykt dum. Fy faen. ARGH JEG TAMET DEN IKKE FORDI DEN VAR FRIENDLY ASASDASD Sånt er lite moro å oppdage ja, skjønner det...Jeg var nok ganske heldig, venta ikke lengre enn 2,5 timer elno, og horden som også venta dro vel 20 minutter før, så hadde litt flaks. Eller så er nok Arcturis og Frostsaber-griden det jeg syns har vært mest "slitsomt", pluss de 940 smådragene før Tiny Emerald Whelpling droppa. Ugla er fin den, kanskje mest fordi den er litt sjelden, foretrekker nok Arturis som spirit beast, også den tigern som kan fanges litt seinere (lvl 78 elno). Når det gjelder Time-lost proto drake har jeg lagt det litt på is; er så mange andre som venter på samme sted, og som gjerne er lvl 80+...men holdt på å få slag da NPC_scan slo ut på Vyragosa...Men, har gått over til reputation-greia med Netherwing, så da blir det vel en dragemount om par-tre ukers tid... Lenke til kommentar
Heseblesen Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Men, har gått over til reputation-greia med Netherwing, så da blir det vel en dragemount om par-tre ukers tid... Ta noen runder og let etter egg. Sjekk inni "tårnene" i byen hvor de fangede dragene er. Fant mange der samt i gruvegangene. Som 80+ er det ikke mye problem å romstere rundt i gruvegangene eller i området rundt daily npc'ene på jakt etter egg. Går raskt å få opp rep hvis du kan finne noen håndfuller med egg. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Ta noen runder og let etter egg. Sjekk inni "tårnene" i byen hvor de fangede dragene er. Fant mange der samt i gruvegangene. Som 80+ er det ikke mye problem å romstere rundt i gruvegangene eller i området rundt daily npc'ene på jakt etter egg. Går raskt å få opp rep hvis du kan finne noen håndfuller med egg. Ja, de tre eggene jeg fant mens jeg gjorde questene var i gruvegangene. Jeg er lvl 74, så romstering fører til slåssing, men det er i grunnen ikke noe problem. Men syns eggene er sjeldne og veit ikke helt om det er verdt det å bruke mye tid på å finne dem; på den andre siden gir de vel 250 rep hver... Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Er du 85 kan du bare twoshotte den i lufta og loote når den faller til bakken. Bare pass litt på, når jeg fant min var det en tauren som tagga den akkurat i det jeg kom innenfor range, problemet var bare at han ble litt overivrig og dismounta for å tagge den i lufta, og til min store fornøyelse daua han av fallet Proto drake for me, jeg lo hele veien tilbake til stormwind Endret 19. februar 2011 av Dimas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå