sdf123 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Lurer på om det er mulig å koble til 2 monitorer med dvi kontakt + en projektor(først via en onkyo surround forsterker) via hdmi på et Sapphire Radeon HD 5750 1GB GDDR5 skjermkort? Da vil monitorene funke til litt enkel foto/video redigering og litt modern warfare + lignende spill, mens projektoren skal vise film via xbmc. Vil jeg få problemer med å bytte mellom disse utgangene med tanke på oppløsning ol? Mest sannsynlig blir det ikke vist bilde på projektoren og monitorene samtidig om det har noe å si. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 120 visninger, men ingen svar? Det som jeg ser for meg som et problem, uten å ha altfor stor greie på det, er at jeg tror jeg må bytte oppløsning hver gang jeg skal gå fra kontor bruk til film visning? Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 vis du skal ha 3 skjermer på 1 grafikkort må du bruke displayport på 1 skjerm men finnes en hel haug meg diverse adaptere Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 OK, så kan bruke 2xDVI og en displayport med adapter slik at det blir hdmi? Vil den fungere likt som hdmi da? Og vil ikke ha noe problem med oppløsning osv? Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Tipper på at du ikke kommer til å kjøre dette i "eyefinity" men extended desktop, og da har man vel mulighet til å justere oppløsningen på hver skjer for seg selv? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Tipper på at du ikke kommer til å kjøre dette i "eyefinity" men extended desktop, og da har man vel mulighet til å justere oppløsningen på hver skjer for seg selv? Nå vet jeg ikke hva "Eyefinity" er, men jeg ønsker det slik: Kontoroppsett: Skjerm 1 er hovedskjerm, skjerm 2 viser bare utvidet skrivebord, slik at jeg kan ha et eget vindu der. HTPC-oppsett: Da skal projektor være en klon av skjerm1 i kontoroppsettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå