Gå til innhold

Langrennski til tung type.

Anbefalte innlegg

Heisann.

Er en kar på litt over 190 cm høyde og er i overkant av 115 kg tung. Har fra barnsben av med meg teknikk på diagonalgangen som er hakket over nybegynnerstadiet.

Jeg er interessert i å oppgradere skipakka jeg kjøpte på G-sport for 1000 kr i forifjor...

Spørsmålet er om røslige meg er absolutt nødt til å lete i det øverste prissjiktet for å få ski som i det hele tatt er vits i å kjøpe? Jeg har ikke 5000 kr å bruke på ski i nuleget så jeg er interessert i forslag til en overkommelig løsning. Har forsøkt å følge med på Finn.no, men får ikke noe treff rundt matchvekta mi.

Håper noen (med slik erfaring?) kan hjelpe meg med tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Heisann.

Er en kar på litt over 190 cm høyde og er i overkant av 115 kg tung. Har fra barnsben av med meg teknikk på diagonalgangen som er hakket over nybegynnerstadiet.

Jeg er interessert i å oppgradere skipakka jeg kjøpte på G-sport for 1000 kr i forifjor...

Spørsmålet er om røslige meg er absolutt nødt til å lete i det øverste prissjiktet for å få ski som i det hele tatt er vits i å kjøpe? Jeg har ikke 5000 kr å bruke på ski i nuleget så jeg er interessert i forslag til en overkommelig løsning. Har forsøkt å følge med på Finn.no, men får ikke noe treff rundt matchvekta mi.

Håper noen (med slik erfaring?) kan hjelpe meg med tips.

Jeg ville absolutt gått til en sportsbutikk, der de kan teste vekta di i forhold til skia. Utrolig kjipt å ha noen ski som ikke passer til vekta. Siden du er såpass tung, må du nok ha ganske stive ski, men det fikser de i butikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...