Seko Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg har problem med å finne driver til Intel PRO/Wireless 2915ABG Wireless Network Adapter for Windows 7, antakeligvis fordi det ikke finnes. Men er det noen som har et godt tips til hvordan jeg allikevel kan få til å fungere sammen ? Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Bare prøv med driverne til xp eller vista det skal nok fungere. Lenke til kommentar
Seko Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Har prøvd med en Vistadriver, men jeg får kanskje laste ned et knippe diverse vista og xpdrivere som du foreslår og satse på at en av de fungerer.. Lenke til kommentar
hwl Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Ifølge microsoft skal det finnes innebygd driver for dette kortet i Windwos 7 og testet å sette et slikt kort i en maskin jeg har stående og den fant og automatisk installerete kortet uten noe mere spm. Dette var en maskin med retail Win 7 Pro 32 bit Ref: http://www.microsoft.com/windows/compatibility/windows-7/en-us/Details.aspx?type=Hardware&p=Intel%20PRO%2fWireless%202915ABG%20Wireless%20Network%20Adapter&v=Intel&uid=WM3B2915ABGNAX&l=en-US&pf=0&pi=5&c=Networking&sc=Wireless%20Network%20Cards&os=64-bit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå