Safari Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Har satt inn en ny harddisk, men finner den ikke i Min datamaskin.... Den finnes i enhetsbehandling så pc'en registrerer at dn er dr, trenger man driver til hardisker? Lenke til kommentar
Neo Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Da er den mest sannsynlig ikke formatert. Altså må den formateres. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 ...og ikke minst partisjoneres..... Lenke til kommentar
Safari Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Da er den mest sannsynlig ikke formatert. Altså må den formateres. Hvordan formaterer jeg dn? Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Hvis harddisken du har fra før er satt som master, må du stille den nye på slave. Det gjør du ved hjelp av jumperen på baksiden av disken. Ps: Det holder med et '?' i topic, og siden det er et norsk forum kan du også skrive på norsk. Lenke til kommentar
jornh71 Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Er vel best å opprette en partisjon på disken før du prøver å formatere den. Etter at den er partisjonert og formatert dukker det nok opp... Lenke til kommentar
Safari Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 ...og ikke minst partisjoneres..... Og partisjonerer? Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Høyre klikk på my computer->manage->disk management. hvis du har 2disker så vil det stå, disk 0 og disk 1 der..på disk 1 så står det helt sikkert at den er uformatert, og da er det bare å formatere den. Etterpå så rebooter du, og når du da trykker på my computer/min datamaskin så vil du sikkert se noe interessant. Lenke til kommentar
jornh71 Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Høyre klikk på min datamaskin - velg "Behandle" Velg "Diskbehandling" eller hva det nå heter på norsk Her vil du finne disken din. Høreklikk i feltet til venstre for disken og vel Lag partisjon eller noe sånt. Sjekk hjelpen viss du ikke får det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå