Hyperio Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Nei, men det kunne godt ha vært det. Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Nå skal det sies at dinSide er en side for nettopp den typen artikler. -- Jeg bryr meg ikke noe særlig om biografier Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Sport er for meg helt knekkende likegyldig, og jeg bryr meg svært lite om det er Norge som vinner. 4 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Osama Bin Laden er jeg egentlig ganske likegyldig til. Når det er sagt, det som fascinerer meg er selve operasjonen. Fire helikoptere (to backup), 24 Navy SEALs med jagerfly og droner som support, som går inn i Pakistan uten å informere noen i Pakistan om dette, raider huset og likviderer Osama Bin Laden, og reiser ut igjen før Pakistan får tid til å reagere. Det synes jeg er kult. 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Samfunn og politikk. Angår ikke meg, gjør hva jeg vil uansett. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Ehm, neida det anngår ikke deg eller noen av oss, den slags nei.. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Når folk skal fortelle meg om noe "SINNSYKT MORSOMT" som skjedde i helga som jeg gikk glipp av.. Spesielt da det kun var morsomt hvis du var der. Fotball interesserer meg også null... 1 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Alt dette seloppstyret...kunne ikke brydd meg mindre ikke er det morsomme bilder heller, det blir for tørt når det tar sånn av Lenke til kommentar
lillepy Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 planking... ekstremt uinteressant... Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Det er meg klinkende likegyldig hva folk har tenkt å bedrive inne på toalettet. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Selv om det er kjæresten din og eksen hans? Gassgriller, hager, hekker. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 90% av facebook statuser. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg lager liksegodt en liste Nyheter om kjendiser Nyheter om mennesker som tror de er kjendiser Omtrent alt det jeg har lært i "rødrussfagene" gjennom barne og ungdomsskolen, samt videregående Omtrent alle facebook- oppdateringer. Utrolig at noen faktisk tror det er allmenn interesse hva de spiste til middag! Facebook- spill. Jeg holder meg milevis unna, ettersom det inneholder plenty av styggevare Kvinnefotball Kjendisjenter som "frigjører og selvaktualiserer seg selv" gjennom å kle av seg i magasiner Hvilket merke klær har Om forholdet ditt til hunden din Bilder folk legger ut på facebook fra fest Årsakene til at folk synes økt satsning på kollektivtrafikk er bra. De/dere tar feil, så slutt å snakk Sykkelsport Vintersport All sport untatt fotball (respekterer at folk ikke interesserer seg for fotball) Din religion. Du tar feil, så ikke snakk noe mer om det til meg Folk som mener jeg er påståelig Musikk sunget på svensk Franske biler Karakterene til mine medstudenter. Mange liker å "flashe" Hvilke tresorter som er hvilke Forskjellen på sei og torsk Det aller meste innen kultur Kjendiser generelt Kongehuset, både i Norge og utland Blomster Mye, mye mer som jeg allikevel får trøkt inn i trynet gjennom media og andre markedsføringskanaler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå