Betenkt Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Den må jeg si meg enig i ja, Esso! Dumme statuser på Facebook irriterer! Også disse "om du ....... så kopier denne statusen og sett den på din side!" Nettopp, og så slenger de på den "ja, jeg har fritids". Da går det fra at jeg er likgyldig til at jeg blir provosert; så utrolig unødvendig det er, de er klar over det selv.. også skal de LIKEVEL poste det! 1 Lenke til kommentar
DeepAssThroatGrannyFucker Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Den må jeg si meg enig i ja, Esso! Dumme statuser på Facebook irriterer! Også disse "om du ....... så kopier denne statusen og sett den på din side!" Nettopp, og så slenger de på den "ja, jeg har fritids". Da går det fra at jeg er likgyldig til at jeg blir provosert; så utrolig unødvendig det er, de er klar over det selv.. også skal de LIKEVEL poste det! Haha, så utrolig enig! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Folkens, "Ting som irriterer så grenseløst!" er denne veien. Endret 13. april 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 Den må jeg si meg enig i ja, Esso! Dumme statuser på Facebook irriterer! Feil tråd, dude Lenke til kommentar
traktortruls2 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Politikk generelt. Jeg driter en lang marsj i det. Jeg stemmer ikke ved valg, ergo indikerer at jeg at det er for meg revnende likegyldig hvem som styrer by og land (det ER jo det. Akkurat samme dritten skjer uansett. Alle valgløfter blir brutt, uansett). Dermed klarer jeg å unngå (dritkjedelige) politikk-diskusjoner på fest. Så politikk påvirker deg ikke på noen måte? Du merker aldri noe som du irriterer deg over som kunne vært bedre om det var noen andre som satt med makten? (haha kanskje litt teit formulert, men du skjønner hva jeg mener ) Korrekt. hahaha OK Lenke til kommentar
DeepAssThroatGrannyFucker Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Den må jeg si meg enig i ja, Esso! Dumme statuser på Facebook irriterer! Feil tråd, dude Ok.. Legger meg flat der. Men du skal vite at denne pirkingen din er for meg klinkende likegyldig og gir meg ikke noen spesielle følelser fra eller til! Lenke til kommentar
Henlar44 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Er enig med deg der. Er skikkelig irriterende. Lenke til kommentar
DeepAssThroatGrannyFucker Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Er enig med deg der. Er skikkelig irriterende. Feil tråd, gutt! Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 I'loled On topic: Damenes promille og min promille Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Essayet jeg skal skrive imorgen. På nynorsk. 1 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Fangene på Fortet er for meg klinkende likegyldig. Kjenner ingen spenning og gir meg vel egentlig en god F Har en kompis som ser på det haha, og eneste grunnen til at jeg ikke sovner av når det står på er fordi Jenny Skavlan befinner seg på skjermen fra tid til annen. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Kildeoppgaven jeg har i RLE som skal leveres imorgen.. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Fangene på Fortet er for meg klinkende likegyldig. Kjenner ingen spenning og gir meg vel egentlig en god F Har en kompis som ser på det haha, og eneste grunnen til at jeg ikke sovner av når det står på er fordi Jenny Skavlan befinner seg på skjermen fra tid til annen. Indeed. Dette stiller jeg meg også klinkende likegyldig til. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Ca. 90% av overskriftene som serveres av Norske nettaviser gir meg ingenting. 4 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Voe Is Back - Couldn't Care Less 1 Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Her er et fint eksempel. Der ALLE/STOR DEL av norske befolkning burde nevne i nettopp denne tråden Norske Aviser som skriver om volds episoder av Danske Realitistjerner. Ved å se på en 50øring i 5 timer, gir meg mere nytte Lørdag ble det kjent at Amalie Szigethy, kjent fra «Paradise Hotel» i Danmark ble funnet forslått i en bakgård i København natt til lørdag. Ekskjæresten, kjent som «Ulven Peter» er koblet til hendelsen, men nekter nå for at han har overfalt eksen. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 En ting som jeg ikke bryr meg om, men som alle andre er sint på, er dette med datalagringsgreierne. Jeg bare...bah. Whatever. Syns folk er en smule paranoie. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) Kanskje fælt å si det men: politikk. Klarer ikke å interessere meg. Altså, jeg har mine meninger jeg også, men de er som regel en fin blanding av alt. Endret 27. april 2011 av CFM Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 En ting som jeg ikke bryr meg om, men som alle andre er sint på, er dette med datalagringsgreierne. Jeg bare...bah. Whatever. Syns folk er en smule paranoie. Prinsipper! -- Jeg bryr meg overhodet ikke om helgens alltid like kule fest, og hvor mye alkohol de forskjellige folkene rølpet i seg. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå